onkelgrå Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har akkurat satt sammen ny pc og får ikke noe signal fra skjermkortet, en 7900 GTO. Pc'en starter fint og vifta på skjermkortet går. Har prøvd med forskjellige skjermer. Skjermen fungerer på andre maskiner. Bruker en dvi-til-vga konverter, kan dette være problemet? Lenke til kommentar
korny Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 det kan jo hjelpe vis du prøver og resete biosen. Lenke til kommentar
onkelgrå Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) det kan jo hjelpe vis du prøver og resete biosen. 7290783[/snapback] Takk for tipset, men det hjalp ikke. EDIT: Fins det en oversikt over POST-lydene til ga-965p-ds3? Det kommer to korte pip når jeg starter. EDIT: Fant det bak i manualen. 'CMOS setting error' står det. Hva betyr det? Endret 15. november 2006 av onkelgrå Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Henger meg på her, men tror jeg har en annen feil... Jeg kan være logget på windows et par min, men så slutter skjermen... Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Husket 4 pin 12 v kabelen? Sjekket at det ikke er noen kortslutninger på baksiden av hovedkortet som følge av tredjepartskjølere eller manglende/ feil plasserte spacere/distansestykker. Hvilket minne? Prøv med 1 minnebrikke! Lån om mulig andre brikker fra en bekjent. Gå over alle kablene. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Leste den andre posten din nå, mulig at standard spenningen på hovedkortet ditt til minne er lavere enn hva minnebrikkene krever. Prøv med andre/standart DDRII brikker og juster opp spenningen i bios til hva brikkene dine er spesifisert for. (Skal ha 1,9v mens hk leverer 1,8v standard. Lenke til kommentar
onkelgrå Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 4 pin 12 v kabelen var det ja! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå