Gå til innhold

Ny telefon m/ wlan og msn

bjorlien

Anbefalte innlegg

God kveld!

Trenger forslag til telefon som støtter WI-FI (WLAN) til bruk av mail, surfing og msn:)

Telefonen må ikke være for stor..

Bra batteri er også viktig for meg.

Kamera er ikke så aldeles viktig, men et lite pluss om det tar klare bilder;)

Har sett litt på Qtek 8500 (den har vel ikke wlan?:( ), så har jeg sett litt på Qtek S200, men den blir vel litt i største laget? Har vel heller ikke behov for så møje..

Ønske telefon er lignende Qtek 8500 bare med wlan og msn..

vær så snill hjelp meg, er nok mange her med erfaringer å kunnskap, tar imot alle forslag.. hehe

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey!

Ser ikke ut som 8500 har wlan nei! jeg kommer ikke på noen "klapp" telefon som har wlan!

De fleste mobilene som har wlan er i grunn ganske så store! disse tre alternativene er ikke så store..

Vist jeg hadde vært deg ville jeg nok gått for Qtek 8300, nokia n80 eller nokia e60.. alle tre har wlan.. til nokia modellene følger det ikke med msn! men på forumet her under programmer, spill og OS finner du link til steder hvor man kan laste ned msn til mobilen.. gratis! var hvertfall det sist jeg sjekket!

8300 har 1.3 mpixel kamera! wlan og msn! 2.2" skjerm. OK skjerm. Ikke 3g men edge vist jeg ikke husker feil. er ikke helt sikker på åssen batteritiden er.. men er nok ikke dårligere en nokia sine modeller.. windows mobile!

N80 har wlan 3 mpixel kamera 3g edge 2.1" skjerm,

Heller dårlig batteritid.. hadde den før.. holdt 1 til 2 dager med vanlig bruk! Symbian!

e60 2.2" Skjerm.. den har jo en konge skjerm! ikke kamera.. 3g og edje! skal vist ha rimelig bra batteri tid.. noe som jeg syntes er litt rart med tanke på den såpass bra skjermen.. Symbian!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Qtek s200 er forresten ikke så stor! den har veldig "runde" kanter så glir fint ned i lommen! syntes den ser litt tøff ut! skal vist gå ganske greit og skrive med "pennen" også!

Lenke til kommentar
e60 2.2" Skjerm.. den har jo en konge skjerm! ikke kamera.. 3g og edje! skal vist ha rimelig bra batteri tid.. noe som jeg syntes er litt rart med tanke på den såpass bra skjermen.. Symbian!

:thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

7302251[/snapback]

Skjermen på E60 er utvilsomt bra ja.

MEN, trådstarter ønsker god batteritid, og da er IKKE E60 rett valg er jeg redd.

Må ha min på lading ihvertfall annenhver natt, og det er kun med MODERAT bruk som telefon :( , dvs. ikke blåtann eller wifi som begge vil øke strømforbruket ytterligere.

Bortsett fra dårlig batteritid vil jeg anbefale E60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...