EC Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Vi følger opp testen av Thermaltake Xaser II 5000 med modellen over. Kjell Erik tar en grundig kikk på kabinettet som vil bli brukt i et prosjekt. Og mer enn det sier vi ikke! Testen finner du her. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hvordan fikk du koblet alle viftene til hardcanoen? Er det ikke bare et uttak på den? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Kun et uttak på min. viftene justerer seg etter varmen Lenke til kommentar
Treat Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 lurer litt på de viftene jeg oxo : Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Bare koble viftene på samme uttaket. Siden det fulgte med 5stk. vifter ville jeg tru at uttaket er beregnet på litt mer en 1.xxx watt :smile: Lenke til kommentar
Treat Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 se på bilde til volcano tingen så er det bare 1 strøm kontakt den skal vel i strømforsyninga ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Skulle gjerne ha visst hvordan du har fått justert hastigheten på alle viftene. Kan kun justere hastigheten på en av de jeg da der bare er en kontakt til vifte. Håper noen kan forklare meg dette så jeg kan justere hastigheten på alle viftene i fra fronten:) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Må da være noen andre enn han som har tatt testen som har gjort dette og kan forklare meg hva jeg må gjøre for å koble alle viftene til front styringen. Please Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Quote: Den 2002-11-17 19:24, skrev svortevik:Må da være noen andre enn han som har tatt testen som har gjort dette og kan forklare meg hva jeg må gjøre for å koble alle viftene til front styringen.Please Hei! Det jeg gjorde var å koble alle voftene sammen litt ledning og en sukkerbit. Deretter strakk jeg ledningen opp til bryteren. :smile: Ganske enkelt egentlig da :smile: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Vil det ikke funke med å kjøpe en 1-2 splitt, 3-pinskabel? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DI3PS Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå