keitran Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har fått nok av Bluecom som ISP.. Linja er ustabil, og brukerstøtten er nesten ikkeeksisternde.. Men er ikke sikker på hvile ISPer som er bra? Håper å få høre om noen gode (og dårlige) ISPer her! Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Selv er jeg godt fornøyd med MTUlink (www.mtulink.no). Det er telenor sine adsl-linjer som brukes. Da kundemassen ikke er så veldig stor, er også servicen rask og god. edit: ser at de ikke tilbyr ADSL2. Det er kanskje dette som er mest aktuelt i dag, dersom det er støtte for det der du bor... Endret 15. november 2006 av atsjoo Lenke til kommentar
keitran Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Hmmm virker ganske interesant Men hva er ADSL2? Har ikke fulgt med på internett utviklingen i noen særlig grad på noen år :S Endret 15. november 2006 av keitran Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) DirectConnect leverer gode linjer, og har veldig god support De har også ADSL2+. Endret 15. november 2006 av Glenn Lenke til kommentar
keitran Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Virker som et bra firma, men 400 kr pr. måned for 2000 linje tror jeg ikke at jeg får foreldrene min med på Glær meg til å flytte! Da bestemmer jeg selv :!: Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Er utenladnslinje viktig? Hvis ikke vil jeg anbefale NGT... Har en server stående på 100Mb/s i Frankrike, med NGT får jeg bare 5KB/s ifra den kl 18.30. Men kl. 09.00 og fram til kl 12.00 får jeg full hastighet. Lenke til kommentar
keitran Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Utenlandsfarte er viktig, men pris/kundebehandlig samt stabilitiet er det som er viktigst for meg.. Opplever at linja mi fra BleCom er ustabil.. orker ikke mere nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå