Sewero Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hva mennes med peers, seeds, ds og us? sikkert feilposta denne her men jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge inn denne her:P Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Disse begrepene brukes på torrentsider. Peers er hvor mange som laster ned torrentfila for øyeblikket. Seeds er de som har lastet den ned og bare deler ut informasjon. DS er download speed og US er upload speed. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Disse begrepene brukes på torrentsider. Peers er hvor mange som laster ned torrentfila for øyeblikket. Seeds er de som har lastet den ned og bare deler ut informasjon. DS er download speed og US er upload speed. 7290255[/snapback] Tusen takk:) Er det noen flere begrep jeg burde kunne? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 NAT - Network Address Translation Du må si ifra til Routeren+Modemet ditt at alle pakker merket "porten til Torrent programmet ditt" skal bli sendt rett til din datamaskin, dette gjør at andre personer kan kople seg til PC-en din direkte, og øker nedlastingshastigheten betraktelig. Det er mange som ikke får til dette (hadde problemer selv, helt til jeg fant ut at også modemet mitt blokkerte porter) og er et velkjent problem. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 NAT - Network Address TranslationDu må si ifra til Routeren+Modemet ditt at alle pakker merket "porten til Torrent programmet ditt" skal bli sendt rett til din datamaskin, dette gjør at andre personer kan kople seg til PC-en din direkte, og øker nedlastingshastigheten betraktelig. Det er mange som ikke får til dette (hadde problemer selv, helt til jeg fant ut at også modemet mitt blokkerte porter) og er et velkjent problem. 7297857[/snapback] aner ikke åssen man gjør det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå