mrbee Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hei! Jeg bestilte meg et MSI 845PE Max2-FIR (MS-6704)sammen med en 2,4 ghz boxed P4 CPU og en 512Mb 333mhz 2700 DDR ram brikke av type : VM VT56DD32M8PC-7 Advarsel til andre : dette hovedkortet vil ikke kjøre alle typer minne på 333mhz. Jeg måtte stille ned frekvensen til 266 for at maskinen min skulle bli stabil. Hvis du har problemer med dette hovedkortet så prøv å sette ned minnefrekvensen. .. jeg har igjen å flashe bios for å sjekke om det hjelper. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Pussig jeg har kjørt det kortet med apacer,twinmos og Corsair uten noen prob helt opp til 375 mhz. Tror heller du har en dårlig minnebrikke og at det er den som er prob ikke hovedkortet. Lenke til kommentar
Eurit Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Eg bruker 512mb Apacer minne og det fungerer fint på 395mhz som eg bruker no. Dersom du har fleire minnebrikker må du passe på at du setter dei i rett slot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå