Arne Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Hei! Eg har ein lvl 8 rogue (undead) på aggramar, og eg lurte på om nokon kunne tenke meg å ta meg med i ein norsk guild? Eg har lite erfaring, eg har han, ein tauren shaman i lvl 7 og ein lvl 20 dwarven hunter, men hunteren er på eit anna realm (hammerfall). Det er greit viss det er meir enn 20 medlemmer i guilden. Endret 15. november 2006 av Fjott Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 For å være ærlig med deg, så er det ingen seriøse guilder som vil ta inn noen som ikke har vært høyere enn lvl 20 Og lvl 8 rogue er det folk presterer på <30 minutter Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 For å vere heilt ærleg, så spurde eg ikkje om kor lang tid du bruker til lvl 8. Det er vel ikkje ein god grunn til å spele guildlaus til lvl 30? Eg sa ingenting om at guilden skulle vere ûberserriøs, men folka må vere greie. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Nuvel. Vel, når du går inn i en by så joiner du automatisk en "Looking For Guild"-channel, og der kan du skrive at du ser etter en guild på serveren din.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Det kan eg, men det er jo mykje meir praktisk med ein norsk guild. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Helt ærlig så ville jeg ventet til rundt lvl 12-15 og så da tatt søket til Looking For guild channelen. Enkelt og greit, finn ut nummeret på kanalen. La oss si at nr'et er 4, da skriver du /4 Looking for a Norwegian Guild (og da hva du leter etter) Men annbefaler ikke såkalte "Low lvl" guilds, som ditt første reply prøvde å fortelle deg. Dette er som regel bare alternative character guilds, som da ikke er det du leter etter. Mange lvl 20-30 guilds er hyggelige og greie, ikke nødvendigvis Norske. Om du ikke finner en Norsk guild til ditt behov, har jeg et par realms å annbefale om du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå