maskot Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Eg skal stå for underholding for eit juleball for 8.klasse ungdomsskulen til 2.vidaregåande (Mest 8-10 klasse då) Men eg trenge tips som kan være moromt å ha som underholding uten at eg skal drite folk totalt ut men likevel at vi kan le litt av det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Vel, noe som kan være morsomt er jo å ha en konkurranse der man ser hvem som klarer å snurre en hel dorull rundt en person fra topp til tå fortest. Passende antall deltakere er fire til seks personer. Da i par på to (en som blir inrullet og en som ruller inn). Ellers er jo slike drikk noe fortest mulig litt artige. For eksempel 1.5 liter vann (advarsel: kan føre til at man får vondt i kroppen da spesielt magen). Dersom det finnes noen som kan lage et band og spille på juleballet er jo også dette en mulighet. Ellers vet jeg ikke. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Vi har noen i klassen som lagde boyband i fjor. Det var moro, de sang på norsk og hadde kledd seg ut med blinger og det hele. Hvis du er heldig, så kanskje det er noen som vil gjøre noe slikt? Konkurranser slår uansett an, det er bare å komme på en passende en. Lykke til Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Vel, noe som kan være morsomt er jo å ha en konkurranse der man ser hvem som klarer å snurre en hel dorull rundt en person fra topp til tå fortest. Passende antall deltakere er fire til seks personer. Da i par på to (en som blir inrullet og en som ruller inn). 7292503[/snapback] Støttes! Det gjorde de på NaIT, jeg var deltaker. Var veldig morsomt Lenke til kommentar
maskot Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Dorullgreiene var genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå