Mattlakk Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei, Dere kjenner sikkert Fattern fra Badekaret Til Pelle osv, Det jeg lurer på, hvem er Fattern egentlig ? Digger tekstene hans ! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Han gikk i klassen til en kammerat av meg et par år tilbake.. Er kammeraten min som joiker på den samesangen.. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Syns ikke veldig mye om tekstene til Fattern, men lurer forferdelig på hva nintendosangene han bruke heter. Noen som vet hvilke sanger han har brukt i Kvitlauk og Tabascosaus på alt? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 sikker på at han ikke lager egne "nintendosanger"? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Han lager vel 'nintendosangene' selv vil jeg tro. Fattern er en forbedret versjon av Ravi. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Hvis han lager melodiene selv har han talent. Alle 8-bit melodiene er jo dødsbra. Står absolutt ikke i stil til det han har spillt inn med gitar talentmessig. Skulle han ha laget disse melodiene selv og han ikke hadde lagt vokal på hadde jeg vert fan. Vokalen ødelegger alt. Hvis noen kjenner igjen melodiene fra spill eller noe i den duren, vær greie å si i fra Edit: Han har nok ikke laga dem selv. Tok en titt i FAQ-en på sia hans. Hva slags instrumenter bruker du? Gitarer, lekekeyboard og musikk fra greier som kom til Commodore 64/Nintendo 8bit. Endret 15. november 2006 av Øssa Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Pepsi-sangen er jo en klassiker, for et utrolig musikalsk geni. Bare det at han gjør det ved hjelp av lekekeyboard er jo beintøft! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Han tar sanger fra Comandore og gamle gamle spill! Han har bare laget gitarene selv! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det regner ku! Hvaaa gjør jeg nu? Haha, fattern er genialt. "Birgitte" er smæshing. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Fattern har blitt for kommersj. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ja, det eneste som er negativt med dem Skikkelig moro med ur-TRUE musikk som ingen andre har hørt om. Nå har alle hørt om dem. Nei takke meg til undergrunnsbandet Deimos. De har bare spilt inn en eneste sang, som heter Warrior of Earth. Den er spilt inn på opptaksfunksjonen i Windows, og trommene er spilt på et skateboard. Da snakker vi ordentlig underground! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå