Vallhall Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei folkens Jeg vurderer XPS med enten 17 eller 20 skjerm og vil ha litt input om skjermens svakheter og fortrinn. PS: kommer ikke til å kjøpe før det sitter et Nvidia 8800 kort som er DX10 kompatibel og kjører på Vista, noe jeg tror vil skje ganske snart Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 kjøp deg en stasjonær maskin, og få "bortimot" dobbel ytelse til samme pris... Lenke til kommentar
Oslolefse Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvordan skal han da kunne flytte rundt den i stuen og sitte kor han vil å surfe, og til og med ta den med seg på toget? Latterlig å legge inn en sånn tråd! Hadde han lurt på om han skulle ha bærbar eller stasjonær så hadde han spurt om det! Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg kjøpte meg en dell xps m1710 og får den nå innen denne uka eller neste uke, jeg kjøpte med et 7950 gtx som støtter vista arkitektur. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ville tatt 17", så kunne jeg ihvertfall tatt med meg datan som en bærbar. Desutten ser 20" versjonen ut som en stor stygg klump av ei maskin og Men dette er smaksak, men personlig ser 17" penere ut. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 20" versjonen kan vel knapt nok kalles for en bærbar pc? Vil ikke det mest fornuftige være å kjøpe 17" utgaven, også spandere på seg en relativt pen ekstern skjerm i tillegg til kanskje et trådløst tastatur og mus? Da får man jo det praktiske i form av en bærbar pc som faktisk er bærbar, og det funksjonelle i form av å ha en stor fin skjerm når man ikke skal flytte seg så mye rundt. Prisforskjellen opp til 20" er jo såpass stor at det nesten kan forsvares økonomisk også. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ser du mye film, leter etter en "desktoperstatter" og ikke skal ha den med deg, er 20" ok. Skal du ta den med deg, spille på toget foreks. Er 17" best. Har en XPS med 17", og den er utmerket til alt jeg kan ønske. Du gjør et klokt valg ved å velge 17" skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå