eirik_lol Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 hei... Har overklokka fra 1,6 til 1,84, men hordan sjekke om den er stabil? Og så var det en ting til: I CS Source er det en Video stress test, skulle jeg hatt høyere resultat i det etter overklokking? hadde omtrent det samme, synes det var litt rart!. Min pc: amd sempron 2600+ klokka til ca. 3000+ (1,84GHz) 512mb ram 128mb grafikk. Lenke til kommentar
roberts83 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 last ned super p1m og la den stå på over natta for å teste stabilitet. PASS PÅ TEMPERATUREN!! grunnen til at du ikke fikk høyere score etter overklokkinga er at cpu ikke er en begrensende faktor i ditt tilfelle. er nok mest sansynlig grafikkort eller muligens ram. Lenke til kommentar
OutCell Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 eller prøv OCCT.. tar 30 min og det står helt klart om cpuen er stabil.. try that:) Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Personleg bruka eg å teste med prime95 og lar den stå på i mange timar(Har aldri gadda la den stå på meir enn 4 timar hittil) og viss den feila i løpet av 8 timar, så vil eg seie at den ustabil, men viss ikkje den feila så er den vel stabil. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) eller prøv OCCT.. tar 30 min og det står helt klart om cpuen er stabil.. try that:) 7291431[/snapback] Ville og anbefale OCCT pga den tar en halv time (eller så langt du vil) også tester den om CPUen regner rett (den kan være ustabil selv om den ikke kræsjer) noe ikke prime95 gjør Direkte nedlastnings link BTW så du spurte om du skulle legge merkt til ytelse forskjell i css: Nei ikke mye når du har klokka CPU såpass lite, du legger bedre merke til overklokk av GPU Endret 15. november 2006 av Erlend0_o Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 vet ikke hvor mye man kan stole på ottc.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Personlig er jeg veldig fornøyd med Orthos! Lett å bruke og tester begge kjernene hvis man har en dual-core CPU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå