oerhört Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Forestill deg hvordan det ville være å spille tennis i dykkerdrakt, og du skjønner omtrent hvordan Myst fungerer på PSP. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Sjeldent at spill får så dårlig omtale, på Gamer... Da må det være irriterende som du sa... Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 .." spille tennis i dykkerdrakt ".. Kunne ikke dy meg her: Denne var både genial og artig. Bare litt synd at det står i en slik sammenheng. Må si jeg føler med de dette går utover, det er mange timer nedlagt arbeid i et sånt spill.. .. men det kommer vel heller ikke som noen stor bombe, Myst har jo bestandig vært blandet drops. Vel, - sånn er livet.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Dette kan minne litt om da Riven kom ut. Husker jeg ga opp å spille det pga. man måtte jo skifte CD etter omtrent hvert musetrykk (var vel 5 cd'er å velge mellom), men takk gudene for at det kom en DVD versjon av det ^^ Fikk jeg endelig gleden av å spille det og Og for de som ikke vet hva Riven er så er det aka. Myst 2 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Jeg synes vel at den sammenlikninga var litt søkt. Å bytte CD i Riven gjorde du kanskje hvert tiende minutt, ikke hvert sekund. Så nei, det minner ikke om da Riven kom ut. Riven og samtlige andre spill i serien er uansett, bare så jeg har poengtert det nok en gang, mye, mye bedre enn PSP-porten av Myst. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg synes vel at den sammenlikninga var litt søkt. Å bytte CD i Riven gjorde du kanskje hvert tiende minutt, ikke hvert sekund. Så nei, det minner ikke om da Riven kom ut. Riven og samtlige andre spill i serien er uansett, bare så jeg har poengtert det nok en gang, mye, mye bedre enn PSP-porten av Myst. 7302989[/snapback] Nei. Ikke om man gikk inn for å utforske alt på en gang for å få seg en oversikt (som jeg da liker å gjøre når jeg først begynner). Da måtte man bytte altfor ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg