Gå til innhold

Xbox 360 + Dell 2007wfp, lyd?

Arcadeuz

Anbefalte innlegg

Har lyst å koble xbox 360'en sammen med Dell 2007wfp pc-skjermen jeg har hjemme. Vet at jeg trenger en vga-kabel , men hvordan skal jeg få lyd sammen med en slik kabel?

Har forøvrig et slikt lydkort

. Er litt på jordet når det kommer til lyd og sånt, så lurte på om noen har et forslag på hvordan jeg kan få koblet dette lydkortet sammen med vga-kabelen?

Leste på ign.com at en kunne ta i bruk en "rca-to-mini-jack plug" for å få lyd fra pc-høyttalerne ved å bruke vga-kabelen. Er dette en god løsning eller burde jeg gått for noen andre alternativer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lyst å koble xbox 360'en sammen med Dell 2007wfp pc-skjermen jeg har hjemme. Vet at jeg trenger en vga-kabel , men hvordan skal jeg få lyd sammen med en slik kabel?

Har forøvrig et slikt lydkort

. Er litt på jordet når det kommer til lyd og sånt, så lurte på om noen har et forslag på hvordan jeg kan få koblet dette lydkortet sammen med vga-kabelen?

Leste på ign.com at en kunne ta i bruk en "rca-to-mini-jack plug" for å få lyd fra pc-høyttalerne ved å bruke vga-kabelen. Er dette en god løsning eller burde jeg gått for noen andre alternativer?

7289625[/snapback]

Vel, ser ikke helt klart om det er optisk digital inngang på lydkortet ditt, det står at det er S/PDIF i specs, og hvis du har det så er jo det den beste løsningen.

Har du ikke det er nok RCA-3,5" Jack eneste løsning desverre :(

Lenke til kommentar

Nå har jeg bare sett på komplett da, men det virker ikke som det finnes en slik kabel, eller det finnes nok men jeg vet ikke hvor :p

Du kan jo lage en slik selv da, eller bare ta den igjennom lydkortet.

Det du ser etter heter 3,5" Jack Female/Female altså at begge pluggene har hull, ikke plugg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...