Arcadeuz Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har lyst å koble xbox 360'en sammen med Dell 2007wfp pc-skjermen jeg har hjemme. Vet at jeg trenger en vga-kabel , men hvordan skal jeg få lyd sammen med en slik kabel? Har forøvrig et slikt lydkort . Er litt på jordet når det kommer til lyd og sånt, så lurte på om noen har et forslag på hvordan jeg kan få koblet dette lydkortet sammen med vga-kabelen? Leste på ign.com at en kunne ta i bruk en "rca-to-mini-jack plug" for å få lyd fra pc-høyttalerne ved å bruke vga-kabelen. Er dette en god løsning eller burde jeg gått for noen andre alternativer? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har lyst å koble xbox 360'en sammen med Dell 2007wfp pc-skjermen jeg har hjemme. Vet at jeg trenger en vga-kabel , men hvordan skal jeg få lyd sammen med en slik kabel? Har forøvrig et slikt lydkort . Er litt på jordet når det kommer til lyd og sånt, så lurte på om noen har et forslag på hvordan jeg kan få koblet dette lydkortet sammen med vga-kabelen? Leste på ign.com at en kunne ta i bruk en "rca-to-mini-jack plug" for å få lyd fra pc-høyttalerne ved å bruke vga-kabelen. Er dette en god løsning eller burde jeg gått for noen andre alternativer? 7289625[/snapback] Vel, ser ikke helt klart om det er optisk digital inngang på lydkortet ditt, det står at det er S/PDIF i specs, og hvis du har det så er jo det den beste løsningen. Har du ikke det er nok RCA-3,5" Jack eneste løsning desverre Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Dersom jeg tar i bruk den rca-jack pluggen, må jeg da koble den til lydkortet på pcen, ELLER finnes det en overgang til slik at jeg kan koble pluggen sammen med den "grønne" kontakten fra pc-høyttalerne mine, og få lyd på xboxen på denne måten? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Nå har jeg bare sett på komplett da, men det virker ikke som det finnes en slik kabel, eller det finnes nok men jeg vet ikke hvor Du kan jo lage en slik selv da, eller bare ta den igjennom lydkortet. Det du ser etter heter 3,5" Jack Female/Female altså at begge pluggene har hull, ikke plugg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå