Lacesso Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har nå vært ilag med kjæresten min i litt over 1mnd. Hun er 16, jeg er 17. Problemet er at hun er jomfru, og jeg er redd for å "skade" henne, hvis dere skjønner. Et annet problem er at jeg er jomfru selv, men har gjort omtrent alt annet innen kosing (Fingring, runking, slikking, suging osv..) Grunnen til at jeg er jomfru selv er ikke mangel på forsøk, men jeg blir så nervøs Vi har gjort det meste innen kosing ilag, og jeg kan si at hun er ganske trang (men dette er veldig normalt skulle jeg tro) Selv om jeg ikke føler for å stappe kuken i ei søppelkvern, så må det vel gjøres for å gå videre med forholdet. Hun blir veldig opphisset når vi først er i gang, og det virker ikke som om hun har noe imot å "gjøre det". Så, jeg skal ta jomfrudommen på ei jente jeg lett kan elske hvis det påvarer, og vil helst gjøre det så forsiktig som mulig, så alle tips blir mottat med takk. Og om noen kan veilede meg om hvordan jeg kan gjøre det lettere å for meg å prestere? Hadde vært inmari flaut om jeg gikk på enda en smell, spesielt nå som jeg faktisk liker jenta. (Har bare prøvd med jenter jeg møter på fest osv.) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 1. Vær sikker på at det er dette dere vil gjøre. 2. Ta det veldig veldig rolig. Si til henne at hun må si ifra hvordan hun vil ha det. 3. Det viktigste når dere skal gjøre dette er å være trygge på å prate med hverandre før, under og etter samleie. Lykke til. -Daniel Lenke til kommentar
Lacesso Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Takk for kjappa svar! Jeg kommer til å bruke kondom, siden det kan hjelpe med litt ekstra glidemiddel, for å få det til å gå lettere. Men jeg er fortsatt redd for at jeg blir nervøs, slik at jeg ikke... får den opp ;S Og hva kan jeg si under samleiet? Vil ikke si noe som bare virker dumt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvis du får den opp når du blir sugd så er det nok ikke noe problem under samleie heller Du trenger egentlig ikke si så mye, bare pass på at hun har det bra og komfortabelt Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Takk for kjappa svar! Jeg kommer til å bruke kondom, siden det kan hjelpe med litt ekstra glidemiddel, for å få det til å gå lettere. Men jeg er fortsatt redd for at jeg blir nervøs, slik at jeg ikke... får den opp ;S Og hva kan jeg si under samleiet? Vil ikke si noe som bare virker dumt. 7289673[/snapback] Mine tips ville vært disse Bruk god til før selve samleie, også kalt forspill. Dette gjør at dere på et visst punkt vil glemme at dere er nervøse og heller tenke de tankene som gjør samleie så godt. Ikke vær hardhendt. Dette er det de fleste gjør feil og hvis du heller ser på hennes kroppspråk hvordan hun vil ha det, imponerer du henne stort. Hvis dere ikke har mot til å snakke med hverandre om samleiet har du heller ikke mot nok til å ha det. Les kjæresten din. Det er det viktigste. -Daniel Lenke til kommentar
Lacesso Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Hun har ikke sugd meg, og jeg har erfart problemer med suging før.. :S Takk for tipsene, Daniel Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Som han nevnte.... bruk god tid på forspillet, og ta det rolig! Det er noe dere begge kommer til å huske resten av livet (med mindre dere drikker dere sanseløst fulle, men det virker ikke som om det er planen din, heldigvis). Det er normalt å være nervøs og anspent, og det er ikke alle som får den opp heller, når de føler de MÅ prestere. Så det kan jo være lurt å bare nesten gjøre det noen ganger, men ikke helt, om du skjønner hva jeg mener. Vær veldig trygge og åpne med hverandre, jeg tror det kan løse mye. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 bare ta det med ro når du puttern inn og fram og tilbake så etter et par ganger elns kan du bare peise på Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 For det første.. DUSJ! VÆR REN. Så fikser du en fin romantisk stemning som gjør det litt spesielt.. Dere er jo sammen, så det meste med litt sjarm blir godtatt. forspill forspill forspill Hold deg oppe i misjonærstillingen (med armene.. vær ren som sagt, så hun ikke blir å lukte deg i armhulen...) så når du er så "aktiv" kan du lett gå ut om hun skal ha det vondt. Lykke til. Første gangen er alltid litt ..teit, men ganske intim. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 DUSJ! VÆR REN. 7289806[/snapback] Et gullkort av et tips. DETTE ER VIKTIG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 ikke press, om hin ikke er klar ,så vent ellers så kan det hele bli traumatisk opplevelse for henne lag god stemmning... bruk musikk(ikke metal:P) romatisk lys osv become the virgin killer;) hilsen Daniel Lenke til kommentar
fiskebolleboks Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har inntrykk av at jo flere tips, desto mer nervøs. Gjør som du pleier, kos med dama, og når du føler for det så smetter du an bare inn No problem Etterpå kommer du til å lure på hva du var nervøs for. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Selv om jeg ikke føler for å stappe kuken i ei søppelkvern, så må det vel gjøres for å gå videre med forholdet. 7289621[/snapback] Snakker du om analsex her? I så fall tror jeg du har funnet deg en litt spesiell jente hvis hun heller vil ha analsex enn vaginalsex. Hvis du snakker om vaginalsex og mener at ordet 'søppelkvern' passer om skjeden på jenta di, har du nok også funnet deg en litt spesiell jente, og da lurer jeg i så tilfelle på hva hun bruker skjeden sin til. Hadde jeg vært i din situasjon, og dette er tilfelle, ville jeg ha latt det være. Hvis dette ikke var noen metafor, ville jeg også her ha latt det være. Kanskje vil det gi jenta mindre smerte fra din side, men jeg tror at hun, av mangel på visse ting, da vil la noen andre gi henne de smertene i stedet. Det vil da også føre til at den første og siste møydommen du tar tilhører søppelkverna. Eller har noen allerede prøvd seg på den? Uansett om du mente dette som en metafor eller ikke, er det ikke noen nødvendighet for forholdet. Om du tenker på å gjennomføre et rimelig normalt samleie, kan det være en idé å lese denne tråden. Der er det mange gode tips. De samme tipsene jeg ga i nevnte tråd, kan jeg også gi i denne. Da jeg regner med at du klarer å finne fram på egen hånd, lar jeg være å sitere meg selv. Lenke til kommentar
Lacesso Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Nei, det var bare for å påpeke at hun ikke akkurat er ei 10liters bøtte med majones. Men, jeg får inn to fingre relativt lett, og jeg har hørt at det da burde gå ganske så smertefritt første gangen. Hun er også veldig aktiv innen sport, så kan jo hende at hun ikke kommer til å ha vondt i det hele tatt? Men, vi møttes nå ikveld, men det hun hadde ikke så mye tid, og siden hele huset var fullt med folk bestemte vi oss for å prøve ved neste anledning istedet. Takk for alle svar, og tips mottas fortsatt med takk! Endret 16. november 2006 av Lacesso Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hun driver endel med sport..? Da kan det jo hende hinna allerede er brutt, og da slipper du hvertfall søl og det meste av smerter.. Fordel! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Minner om reglene for gjestepost og sticky om dette. Se gjerne på oppsummeringen øverst på siden når dere skriver en post. En post slettet. Geir Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 En god idé kan også være å la henne være øverst. På den måten kan hun styre når hun føler seg klar for det og også lettere trekke seg unna hvis det gjør for vondt. Da vil hun kanskje også føle seg tryggere siden det er hun som styrer showet. Og du kan ligge på ryggen og vil kunne slappe mer av. Synet av den flotte kjæresten din som sitter oppå deg kliss naken burde også hjelpe på potensen:D Jeg tror det er viktig å ikke tenke for mye for det kan være en årsak til "at du ikke får den opp". Nyt situasjonen uten å bruke for mye tanker på hva som kan gå galt eller at du gjør noe feil. Uansett så finnes det ingen fasit på dette. Jeg tror egentlig at det kommer til å gå bra jeg, uansett hvordan dere velger å "gjøre det" Så lenge dere er enige om hva som skal skje og er trygge på hverandre så går det nok bra. Bare vær forsiktig, gå rolig frem og bruk lang tid på forspillet som flere andre har sagt. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Du sa at du hadde hatt problemer med å få den opp pga nervøsitet før og da er du faktisk i godt selskap. Det er veldig vanlig at gutter opplever dette fra tid til annen og da bare forklarer du at du er nervøs og så prøver dere bare igjen etter litt eller en annen gang. Ingen problem dette. Og dere trenger kanskje ikke å ha det slik at "i dag skal vi gå hele veien",men heller at dere skal kose dere slik som dere pleier men blir det mer så er det også bra. Lenke til kommentar
Lacesso Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Hun kommer til meg etter skolen idag, og jeg regner med vi skal prøve, men jeg skal tipset og bare la det skje som det skjer. Holder dere oppdatert, og takk for alle svar! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Et lite tips som sjelden blir tenkt på. Prøv en annen stilling en misjonær? Du, som har selve staken, slapper langt bedre av når du ligger på ryggen en når du strever med 3000 andre ting samtidig(som å holde seg oppe, holde tempo, holde den stiv, finne hullet osv, finne rett hull). Samtidig, et pluss, er at dama kan ta og styre det meste selv(tempo, hvor langt inn osv) slik at hun også får mest mulig ut av det. Dessuten, utrolig deilig stilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg