Gå til innhold

Samsung eller Sony Ericsson?


senna_m88

Anbefalte innlegg

Hei.... Jeg har nå brukt hele dagen til å bestemme meg hvilken mobil jeg skal kjøpe... og nå sitter jeg her igjen og har ikke bestilt noen fordi jeg ikke kan velge en..DEt er så mange! Jeg er helt avhengig av mobil og det ville ha vært supert om dere kunne hjelpe meg/ svare så fort som mulig!!

 

Mange TAKK på Forhånd.. :);)

 

Jeg vil helst ha en mobil med:

-mp3 spiller + god lydkvalitet

- God kvalitet på bildene fra 1-2 piksel er nok

- liker skyvemobiler, eller klassiske mobiler men ikke kamskjell mobiler!!!

 

Vil ikke betale mer ennn ca 2500kr for mobilen

 

Jeg har sett på disse mobilene...de ser veldig greie ut:

-Samsung: e900, d820 og d520

-Sony E. : k610i, w810i , w700i

 

Kan dere anbefale noen av disse mobilene.... Hvis dere eier selv en av dem, legge til kommentarer hva som er bra for mobilen, hva som fungerer dårlig..

Og til sjuende og sist.. si hvilken mobil dere hade valgt av de som jeg nevnte??

 

 

Venter på deres svar :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk over fra SE til Samsung for en tid tilbake. :cry:

Min erfaring er; kjempetabbe! :thumbdown:

 

De 3 siste tlf jeg hadde før Samsungen var SE og var fornøyd med alle. Samsung har sikkert bra telefoner, bevares vel, men jeg synes Samsung mangler de små finessene som SE har. Samsung har gode skjermer, men jeg føler det stopper der. De har f. eks ikke et godt nok utviklet batteri i forhold til skjermens strømforbruk. Ergo må den lades OFTE. Jeg har en E760(kamskjell) og den lades hver 2-3 dag. Når du tar i betraktning at jeg ikke ringer veldig mye eller hører på musikk på den er det veldig dårlig. Mulig jeg har fått et crappy mandagsprodukt, men en ting vet jeg; ikke Samsung neste gang! Alt i alt er valget ditt. Dette er bare min kjempesubjektive mening! :)

Lenke til kommentar

Behøver ikke være det, samsung hadde for en tid siden problemer på visse av mobilene sine at de sugde strøm. Dette kunne fikses med firmwareoppdatering. Dette hjalp iallefall på en mobil som en kompis av meg hadde.

 

Men, jeg gikk fra Samsung SGH D500 (kjempetelefon i mine øyne, men jeg paia skjermen og måtte bytte) Jeg bytta til Samsung SGH X700 som i mine øyne ikke møtte noe av det jeg ønsker med en mobil. Skuffelse med andre ord.

Lenke til kommentar

Om du er ute etter en god mp3-mobil med et greit kamera er W810i et ganske trygt valg IMO :)

 

Du får den til mellom 2000-2500 i enten hvit/sort, og det følger gjerne med en bundle med et par MPS-60 høyttalere, 512mb minnekort og litt tilbehør fra Robbie Williams eller Christina Aguilera, beroende på om du velger henholdsvis sort eller hvit versjon.

 

Har ingen problemer med å anbefale den, har den ikke selv, men min søster + et par kamerater har den, og til tross for at den har vært på markedet i en stund nå, holder den godt stand og er jo midt i blinken i følge dine krav.

Lenke til kommentar

Om du er ute etter en god mp3-mobil med et greit kamera er W810i et ganske trygt valg IMO :)

 

Har ingen problemer med å anbefale den, har den ikke selv, men min søster + et par kamerater har den, og til tross for at den har vært på markedet i en stund nå, holder den godt stand og er jo midt i blinken i følge dine krav.

 

 

Alt det høres jo veldig greit ut.. og har sett på den selv også... Men av en eller annen grunn liker jeg ikke denne mobilen.. kanskje den ikke passer for meg... Designet er ikke helt min stil... Selv om jeg liker alle funksjonene den har.

Jeg prøver å finne en mobil med "elegant" design, stor skjerm. Helst i svart. sskyvemobil er greit... Når jeg teller alt sammen, så blir jeg alltid hengende i e900 samsung... Den ser flott ut, har god kamera kvalitet... MEn jeg vet ikke mye om mp3 spilleren er så god... og tviler på om at jeg vender meg med å bruke de tastene ...Har noen erfaringer med denne mobilen innenfor disse områdene...? Ville det lønne seg å gi 3000kr for den? :hmm::roll:

Lenke til kommentar

Utfra at du har satt musikkmobil på toppen hadde ikke jeg vært i tvil.

 

W810i er fortsatt en glimrende mobiltelefon som du kan få 4gb minnekort til.

 

Generelt sett er kvaliteten høy, batteritiden god, samt at du har muligheten for eksterne hodetelefoner når du måtte ønske det. Hodetelefonene som følger med er bedre på denne enn de andre.

 

Eneste gode grunnen til ikke å velge denne måtte være hvis du skal bruke den i jobbsammenheng. Grunnet synkronisering og kalender er Nokia da et bedre alternativ. Men, utfra hva du har sagt skal du ikke det og siden du heller ikke har sagt noe om Nokia er det bare å løpe å kjøpe.

 

Jeg har denne selv og hadde W800i før og er meget fornøyd med både kvalitet, batteri og lyd.

 

Kamera fungere bra også, stort + at telefonen har autofokus slik at bildene blir klarere og har midre støy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...