Gå til innhold

CARS og Superman DEMO ute på Marketplace NÅ!

Ingenting

Anbefalte innlegg

Og til slutt; frameraten skal ikke være så dårlig i et sånt spill!

7291732[/snapback]

Begrensa hva Xbox360 får til.

7291970[/snapback]

Sier han som gleder seg til PS3 som sliter med å kjøre COD3 og THP8 like glatt som sin største fiende, Xbox 360 :thumbup:

7292193[/snapback]

Hmm rart det da en nylig film viser det motsatte.

7292258[/snapback]

Jau- det er jo common knowledge at Avean er ein brød-teit tulling. Greit at du er hardbarka fan, og har eit religiøst bånd til ken kutaragi. Men vær så snill Avean, forsvinn. :) David Vs. Goliath ja, den var god.. haha!

Stemmer det. Blir som sagt spilleksklusivene som viser ka hardwaren er god for, og ikkje disse multiplatform spillene.

7292298[/snapback]

Er jo berre til å ta ein kjapp kikk på, tja, eg veit ikkje heilt... GEARS OF WAR!

Edit: Gløymde jo topicen heilt: Eg hatar å seie dette, men eg hadde det morosamt med demoen.. :blush:

Trur ikkje det blir eit spel eg kunne kjøpt for meir enn, tja, 199 eller noko - men det hadde definitivt passa inn på ein søndag etter værsting-fylle. :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil jeg si er meget merkelig. Kanskje den bare var opp ved en feil en liten stund? Sjekker i kveld når jeg kommer hjem, og sier fra om den fremdeles er på min markedplace. For den var det rundt kl 16 tidligere i dag.. :ermm:

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
Hmmmm....

Jeg har gold og finner ikke Cars noen sted.

Ikke på Demos, featured downloads, newly release, eller sjangeren bilspill.

Men jeg har bare europeisk konto.

Var det ikke noe med at man måtte ha amerikansk konto?

7304474[/snapback]

Jo, i USA er den tilgjengelig for gold members, og blir tilgjengelig for silver menbers den 23. November

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...