Ingenting Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Sjekk det ut folkens. Mulig dette faktisk er bra! Endret 16. november 2006 av Ingenting Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 kommer det til pc? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Får vel laste ned dette da, men har mine tvil for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Er faktisk i så stor tvil at det halve hadde vert for mye, men dette må da testes likevel. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Burde dette ikke ha blit postet i denne tråden? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Glimrende. Har ikke mulighet å laste det ned nå. men håper på noe feedback så snart noen har lastet det ned og testet det litt. Er faktsik litt spent på denne tittelen Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Burde dette ikke ha blit postet i denne tråden? 7289412[/snapback] Nope. Hver enkel demo kan ha sin egen tråd slik at det er lett å søke opp. Slitsomt å gå gjennom hele den tråden for å finne hver enkelt demo. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har faktisk litt tro på dette:) Skal hjem nå snart hihi, da skal det lastes! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Synest demoen var helt grei....... Fine effekter. bra grafikk spillet er iallfall ikke crap, men hjelper vel litt vist du liker Supermann Endret 15. november 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Veni Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 starta nedlastinga nå ... gleder meg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg synes det sugde skikkelig. Var lissom så. Teit? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Burde dette ikke ha blit postet i denne tråden? 7289412[/snapback] Nope. Hver enkel demo kan ha sin egen tråd slik at det er lett å søke opp. Slitsomt å gå gjennom hele den tråden for å finne hver enkelt demo. 7289429[/snapback] Enig, men de siste demoene er jo naturlig nok på siste side da..! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Haha så utrolig dårlig dette var. Ingen die hard fans av menn i trange drakter med trusa utenpå,men dette er kanje noe for fansen. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg synes det sugde skikkelig. Var lissom så. Teit? Greit stanpunkt Men hvorfor teit? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg synes det sugde skikkelig. Var lissom så. Teit? Greit stanpunkt Men hvorfor teit? 7289996[/snapback] Fordi det minte meg om Spidermanspillene. Og jeg fikk ikke helt noe bra følelse, blei feil for min del.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kjedelig er vel ordet som best oppsummerer denne demoen. En livløs by, uten "ambience" og andre lydeffekter, med relativt dårlige animasjoner og kontroller som ikke helt holder mål. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Her er en video av demoen Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 akkurat som forventet... platt, kjedelig og kronglete. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Med det første likte jeg demoen. Det var morsomt og fly rundt, løfte biler/mennesker. Men gleden varte ikke lenge da jeg gjorde det samme om igjen og om igjen. Kunne ikke utviklerne lagt inn et par mnd til for og lagt på ting? Ting som kunne vært forandret; Vannet kunne vært interaktivt (Man kunne ha blåst opp bølger f.eks ?) De kunne lagt inn mer kamp bevegelser. Hvorfor i all verden føles det ikke som jeg er supermann? de kunne brukt litt mer tid på effekter og lignende og gjort dette til et kjempe spill. Ok det er en demo, men tviler på at de kommer til og utbedre dette. Og til slutt; frameraten skal ikke være så dårlig i et sånt spill! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Knallgøy første 5 minutter når man bare flyr rundt. Så fort man lander blir det et sorgens kapittel. Hadde ikke høye forventninger, men dette var litt trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå