-Night- Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Nå venter jeg på 8mbit fra Smartcall sa opp telenor i går.. hva syntes dere om smartcall, (bor på Nesodden) Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 SmartCall er Get (UPC). I hvert fall kjøpte UPC SmartCall i fjor. De ryktes imidlertid å være bra. Alt annet enn Telenor må nå være et lykkeskudd ;P Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 kjøpte ikke Telenor opp UPC a? eller var det Cannal Digital`? Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Get (UPC) står på egne ben. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 kk takker.. endelig skall jeg koble meg fra helle norske telenettet ^^ Smartcall har over kabel tv på Nesodden med fibernett.... enste som er igjen nå er en generator^^ så er jeg koblet fra det meste har allrede Vann pumpe Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Heh, smartcall ja. Husker de siste 3-4 månedene jeg hadde det. Var vel i gjennomsnitt rundt 40-50 linjebrudd pr dag (nei, jeg kødder så definitivt ikke). Jeg ville ikke kjøpt noe som helst derifra Men, du KAN seff ha flaks. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 på nesodden er det kommunen som har bygd nettet fiber. den siste delen in til huset et Coaxel kabel tv.. de som har smartcall som jeg kjenner sier at det er stablit som bare det Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 da jeg på smartcall.. mye bedere en telenor (bortsett fra ikke NAPT) rasker og stablit.. betaler for 5mbit får oppmot 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå