Corwin Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 En venn av meg har fått problemer med sin bærbare pc. Her er hva som skjedde i kronologisk rekkefølge -Datamaskinen rebooter spontant under bruk -Når den så forsøker å boote opp igjen får han melding om at det ikke kan leses fra HD -Når han så forsøker å starte den i sikkerhetsmodus får han blåskjerm med beskjed om "dumping av fysisk minne" -Han hører nå en klirrelyd fra maskinen når han beveger på den..... Noen som har en ide om hva som kan ha skjedd og om det går ant å redde data fra hans HD? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 En venn av meg har fått problemer med sin bærbare pc. Her er hva som skjedde i kronologisk rekkefølge -Datamaskinen rebooter spontant under bruk -Når den så forsøker å boote opp igjen får han melding om at det ikke kan leses fra HD -Når han så forsøker å starte den i sikkerhetsmodus får han blåskjerm med beskjed om "dumping av fysisk minne" -Han hører nå en klirrelyd fra maskinen når han beveger på den..... Noen som har en ide om hva som kan ha skjedd og om det går ant å redde data fra hans HD? 7288985[/snapback] kan hende harddisken holder på å ta kvelden. Prøv den i en annen pc først, virker det ikke der så er den mest sannsynlig ødelagt. Prøv å undersøk om klirrelyden kommer fra harddisken. Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 takk.. dette har jeg forøvrig tenkt meg til selv... tror jeg bare skal få han til å reklamere på maskinen... beste å gjøre er vel det.... evt kan jeg forsøke å redde hans filer med min maskin.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå