Bloody Mess Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) CoD 3 har litt annen følelse enn CoD 2, men jeg begynner å like CoD 3 bedre og bedre. Endret 16. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Finnes det SE av COD3 da? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Likte CoD2 bedre enn nr 3. Men den aller beste må være Call of Duty 1...på PC så klart. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Når jeg fyrte opp singleplayeren og spilte i 10 min tenkte jeg, skal jeg gidde dette en gang til? Men multiplayeren er Genial! mye morro og hente der ja. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Finnes det SE av COD3 da? 7297385[/snapback] Ja min er det som sagt.Står Special Edition melom xbox 360 logoen øverst og call of duty skriften nederst. Står ogsÅ: Limited edition map of normandy og The official mini strategy guide. Det er 2 vedlegg som er litt kult med bilder av folka osv. PS. Evt. skrivefeil skyldes at jeg skriver fra TV-stolen som er 3 meter unna pcn, og jeg har så stor oppløsning at jeg ikke ser hva jeg skriver så jeg satser på at det går riktig for seg på touch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå