Gå til innhold

CoD2 vs. CoD3

Tandamram

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt CoD3, og må si at jeg er litt skuffa over det jeg ser. Er stor fan av CoD2, det er det spillet jeg har brukt mest tid på siden jeg kjøpte 360'en. Hadde ganske store forventninger til 3'en, men når jeg først fikk satt i gang var det som om noe ikke stemte.

Grafikken er god, men det er noe med den som gjør at den tar avstand fra det jeg forventet. Fysikken også, ett eller annet gjør at det ikke blir det samme. Bevegelsene virker treigere, kanskje ikke fullt så sømløse.

Er det noen andre som har en mening om dette? Er jeg for kravstor, eller har jeg bare ikke gitt det tid nok?

Dette blir nok et spill jeg kommer til å bruke mye tid på, men jeg synes det er synd at det ikke var en "større" utgave av CoD2 vi fikk. Sånn er det vel når det er en annen utvikler.

Jeg opplevde det samme for noen år siden. Ble hekta med en gang på MoH:AA, men synes Spearhead var noe søppel.

Jeg tror det blir WAR som blir redningen til CoD3. Hadde det ikke vært for den modusen hadde nok spillet havna rett på bruktmarkedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt enig her. Jeg har også brukt utallige timer med Cod2 på 360. Jeg ble veldig imponert over grafikken og lydene, men det er et eller annet som ikke stemmer helt, klarer ikke å sette fingeren på det!;)

Uansett så begynner det å hjelpe litt nå, etter å ha spilt noen timer.

Lenke til kommentar

Tja dette er vel det første COD spillet med noen form for fysikk, og det var på høg tid. Vegret meg alltid over måten folk døde i COD/2. Statisk og alltid likt. Sjøl om fysikk motoren ikkje er av noen høg klasse, så hjeper det på.

Eg spillte aldri COD2 på 360, men med 8 spillere online såg eg for meg ein kjedelig affære i og med at eg var vant med å spille COD2 på PC med mangfoldige fleire spillere. COD3 MP overgjikk mine forventninger,og ting tar allvorlig av.

Lenke til kommentar

Selvom Cod2 kun har 8 spillere i MP delen på 360 så blir det ikke kjedelig, ting går litt "saktere" på 360 så det blir rett hektisk uansett!;) Spiller selv cod2 på pc også, og der hadde det uten tvil blitt kjedelig med 8 spillere.

For all del, Cod3 er et knall spill! Spesiellt synes jeg SP delen er vanvittig god med mange nye og spennende elementer. Men det er noe som jeg ikke klarer å sette fingeren på når det gjelder MP delen. Men det blir kun bedre og bedre med tiden jeg spiller...!

Lenke til kommentar

er utrolig skuffet over COD3.. :(

det er en klar forbedring over toern men samtidig blir det for lite nytt IMO.

nei, venter heller på COD4 som kommer til å ha en moderne setting.

blir spennende å se hva de kan få til :cool:

jeg er drittlei WW2 Setinngen i FPS- spill og personlig så tror jeg resistance er en slags siste twist av den sjangeren, får å presse ut siste dråpe av konseptet og sette punktum en gang for alle for denne misbrukte FPS genren.

Lenke til kommentar

Vel, jeg klarer ikke sette fingeren på det... men det er noe annerledes her ja, så absolutt. Det er pent, det er morsomt, det er Cod... men likevel!

Uansett, det som kanskje irriterer meg mest er at det henger seg støtt og stadig. Lest litt rundt på andre forum osv, og det er visstnok et kjent problem. Ingen andre av spillene mine henger seg, kun CoD3.

Lenke til kommentar

Hmm det eg finner irriterende med spillet er at man så lette henger seg fast i smårusk og styr i SP og MP, vanvittige irriterende å bli revivet av medic, for å så enten henge seg lit i medicen eller noe rundt deg. Spillet har førøvrig ikkje hengt seg enda på min boks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...