mandela Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Har fortsatt ikke fått nytt batteri fra dells battery return program, sendte inn bestilling i august Uansett, jeg vil bli kvitt det "eksplosive" batteriet, hvor kan jeg levere det inn? Endret 15. november 2006 av mandela Lenke til kommentar
gather Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har fortsatt ikke fått nytt batteri fra dells battery return program, sendte inn bestilling i august Uansett, jeg vil bli kvitt det "eksplosive" batteriet, hvor kan jeg levere det inn? 7288876[/snapback] Batteriet regner jeg med du kan levere på din lokale mottaksstasjon for slikt avfall. De har som regel en plass/konteiner for å kvitte seg med slikt avfall. Før du gjør dette burde du være sikker på at dell ikke skal ha batteriet tilbake. Aner du ikke hvor en slik avfallsstasjon, kan garantert serviceavdelingen i din kommune hjelpe deg å finne den. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 ring Dell. de har en egen linje hvis du skal ha tak i noen angående dette m,ed batterier. Du finner infoen på Dell sine nettsider. www.dell.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå