kryppe Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Er det noen fordeler/ulemper ved å velge en download versjon av Elements 5 til fordel for å bestille seg en boks tilsendt? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Om du laster ned får du den med ein gong og det er kanskje litt billegare (?). Om du får tilsendt får du CDen, og då har du den, i motsetnad til berre installasjonsfil om du laster ned. Det vil nok vere akkurat det same programmet. Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 følger det en printet manual med boksen mon tro? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Skulle tru det, men eg veit ikkje. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Uansett har man tilgang på div. hjelp og support hos Adobe, men det ville være rart om det ikke fulgte med en manual. I det minste følger det med en digital manual på cd-en, regner jeg med. Lenke til kommentar
Merida Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kjøpte Elements 4.0 når det kom i butikk og da følgte det med en tjukk bok som omhandlet alle funksjoner på Elements. Boka var selvsagt på engelsk, men nå får du vel 5.0en på norsk så.....løp og kjøp:-) Lenke til kommentar
El chico Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Jeg har kjøpt Elements 5 og det følger med en stor manual ja. Chico Endret 15. november 2006 av El chico Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har kjøpt Elements 5 og det følger med en stor manual ja. Chico 7291379[/snapback] ah, super dupert, Elements 5 boks it is then takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå