MariusAndreNilsen Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Hei. Noen her som vet noe om denne chippinga? Hvordan virker det? Hvem som gjør det? evnt. hva koster det ? Med vennlig hilsen Marius Endret 15. november 2006 av MariusAndreNilsen Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Kjøp swap magic og slide card istedet, billig og det vises ikke at det har vært brukt hvis du skal sende inn på reklamasjon elns. tiden er vel kansje ute for reklamasjon på din ps2 da men. Enkelt å bruke er det iallefall Lenke til kommentar
MariusAndreNilsen Skrevet 15. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Takk for raskt svar. Vet du noe om hvor jeg kan få kjøpt dette? Og hva prisen er? mvh Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Dette blir vel litt feil i forhold til forum reglene.. piratkopiering er på INGEN måte tillatt.. Lenke til kommentar
MariusAndreNilsen Skrevet 15. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Slik Nå sier den ingen ting om Piratkopiering. Chipp er lov og kjøpe men ikke å bruke. Mvh Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Morsomt, men jeg tror vi alle vet hva du egentlig holder på med her. Mtp det som sto tidligere, vil jeg ikke gi deg noen anbefalninger, jeg tipper administratorene kan se hva som har stått, og kommer til å stenge tråden relativt raskt. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 mariusandrenilsen:.... Å kjøpe! billigere i sverige! Lenke til kommentar
MariusAndreNilsen Skrevet 15. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Det var da svært hvor vanskelig folk skulle være her da. Ingen av dere vet jo hva hensikten min med en slik chipp er. Og det er da ikke ulovlig og spørre om hvor man får kjøpt slikt. Er jo samme som og høre om hvor det selges trim deler til mopeder. Er da ikke ulovlig det. Om det hadde stått at jeg skal bruke denne chippen til piratkopiering ville saken vært andeledes. Men siden det ikke står det er ikke denne topicen ulovlig. Må vell få lov og undersøke litt, uten og være nødt og kjøpe og piratkopiere spill. Mvh Endret 15. november 2006 av MariusAndreNilsen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Vi diskuterer ikke chipping av PS2 her på forumet. Ta en titt i retningslinjene. Gjentatte regelbrudd vil føre til warnøkning og eventuell midlertidig/permanent utestengelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg