EinarEriksen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Fysikere har funnet ut at det er mulig å lade mobiltelefoner trådløst på opp til fem meters avstand. Les mer Lenke til kommentar
epiktet Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Snart slutt på ledningskaoset i julebelysningen? Det hadde jo vært noe... Men hvis alle apparater en gang i fremtiden vil sende strøm trådløst via elektromagnetisme, så tror jeg at jeg skal begynne å gå med blytruser... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 pokker heller om jeg skjønner alle prinsippene bak dette, men det virker som energien først blir overført i det en finner resonans mellom sender og mottaker. en får håpe den resonansen ikke kan skapes av dinglende bjeller Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 en får håpe den resonansen ikke kan skapes av dinglende bjellerIkke lyst til å sette de på lading du heller? Faen, da går min naturfagsspøk til helvete. Sa alltid at den som finner opp trådløs strømoverføring vil kunne bli søkrik, men nå er det altså ekte. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 en får håpe den resonansen ikke kan skapes av dinglende bjellerIkke lyst til å sette de på lading du heller? 7293939[/snapback] hadde nok blitt en mer sjokkerende opplevelse en jeg hadde tålt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg