mickras Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Vi søker en rimelig backup-løsning til en Windows 2003 boks. Daglig backup av viktige filer blir foretatt via Internett så denne delen er grei. Det vi ønsker er å kjøre en jevnlig backup av hele disken (ghost image) til en nettverks eller usb-disk. Noen tips til programvare som kan klare dette og funker på Win2003? Jeg har set på Drive Backup - http://drive-backup.com/corporate/business/ - Men denne ksoter 300 dollar. Kunne vi finne en rimeligere løsning hadde det vært greit Lenke til kommentar
insanefish Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Eneste lønsingen jeg har funnet som fungerer rimelig ok er Norton Ghost 2003. Det er to problemer med Ghost 2003: Den kjører ikke live, dvs, tar ned serveren - lager image - restarter serveren. Jeg har heller ikke funnet at den kan kjøre tasks, så den må startes manuelt. Mulig det bare er meg som ikke kan nok om det.. Ghost 12 eller 14 er virkelig supre, kjører disse på klientene uten noe som helst problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå