tobbesen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei. Skolen har fått nye pc'er, og de gamle ryktes om at skal kastes. Hvordan bør jeg gå fram for å få de? for å virke seriøs liker jo å mekke på pc er og det hadde vært deilig å få noen gratis jeg skulle egentlig gått til it ansvarlig idag. men han er syk, hva bør jeg si for å kunne få tak i noen av dem? og hva med skjermene? kan jeg få tak i noen av dem? håper på å høre gamle erfaringer, vet noen av dere har gjort dette før Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Si at du skal bruke dem til et prosjekt! 2 stk i klassen min gjorde det, skrev arbeidsbeskrivelse osv, og fikk dermed en laptop hver (gammel, som skulle kastes) Lykke til! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 bare å spørre det Blir bare mindre å kaste for dem Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 ok. han it ansvarlige er rimelig rar! han skjønte ikke hva jeg mente en gang jeg spurte etter en strømkabel til prosjektor. en med 3 "hull" inn, ser nesten litt firkantet ut, brukes og til pc sa jeg. han bare: "ehh...?"! så ga han meg en skjøteledning.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå