Gå til innhold

X360: Adapter for å spille med mus og tastatur?


las^se

Anbefalte innlegg

Leste i en tråd for en uke siden hvor noen hadde testet det adapteret... Funket visst ikke så bra i GOW ihvertfall... Men de testet det i Halo og da sa de at det virket som at det var lagd til det spillet... Så kan ikke akkurat si det er så stor fordel å bruke det adapteret men det er jo opp til hver enkelt..

 

Uansett, jeg er imot mus og tastatur til konsoll... Da kan man jo liksågodt kjøpe seg en pc...

 

Konsoll = Håndkontroller 

PC= Mus og tastatur

7627629[/snapback]

 

Ut i fra de videoen og testene jeg leste så funker det helt fett. (også på gow)

 

Og hva folk bruker er vel opp til den enkelte...

 

Edit: Blir rett og slett litt provesert når enkelte skal "printe" inn i hode på meg at mus og tastatur er "ulovlig" på konsol... hva jeg har hjemme i stua mi er min sak! ;) Men er veldig enig i at det blir feil på LIVE spilling, og det er vel enkelt å sette en stopper for de som drifter spille servern.

7627867[/snapback]

 

 

Aldri ment å printe noe i hodet på deg jeg... Sa bare min mening, og det har vel alle lov til siden dette er et forum for alle... Eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste i en tråd for en uke siden hvor noen hadde testet det adapteret... Funket visst ikke så bra i GOW ihvertfall... Men de testet det i Halo og da sa de at det virket som at det var lagd til det spillet... Så kan ikke akkurat si det er så stor fordel å bruke det adapteret men det er jo opp til hver enkelt..

 

Uansett, jeg er imot mus og tastatur til konsoll... Da kan man jo liksågodt kjøpe seg en pc...

 

Konsoll = Håndkontroller  

PC= Mus og tastatur

7627629[/snapback]

 

Ut i fra de videoen og testene jeg leste så funker det helt fett. (også på gow)

 

Og hva folk bruker er vel opp til den enkelte...

 

Edit: Blir rett og slett litt provesert når enkelte skal "printe" inn i hode på meg at mus og tastatur er "ulovlig" på konsol... hva jeg har hjemme i stua mi er min sak! ;) Men er veldig enig i at det blir feil på LIVE spilling, og det er vel enkelt å sette en stopper for de som drifter spille servern.

7627867[/snapback]

 

 

Aldri ment å printe noe i hodet på deg jeg... Sa bare min mening, og det har vel alle lov til siden dette er et forum for alle... Eller? :hmm:

7630196[/snapback]

 

joda! ;)

Lenke til kommentar

Hei, jeg har kjøpt og testet XFPS 360 med trådløst mus og tastatur. Jeg kjøpte Logitech Cordless Desktop EX110 og hadde skikkerlig flaks ettersom både musa og tastaturet viste seg å være 100% kompatibelt med XFPS 360'en. (Så på amerikanske forum at det var mange som hadde problemer med å finne mus som var kompatible.)

 

Jeg fant likevel ut at dette ikke var noe for meg, da jeg liker meg best tilbakelent i sofaen, så om noen vil gjøre et røverkjøp har jeg lagt ut alt utstyret på qxl :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei, jeg har kjøpt og testet XFPS 360 med trådløst mus og tastatur. Jeg kjøpte Logitech Cordless Desktop EX110 og hadde skikkerlig flaks ettersom både musa og tastaturet viste seg å være 100% kompatibelt med XFPS 360'en. (Så på amerikanske forum at det var mange som hadde problemer med å finne mus som var kompatible.)

 

Jeg fant likevel ut at dette ikke var noe for meg, da jeg liker meg best tilbakelent i sofaen, så om noen vil gjøre et røverkjøp har jeg lagt ut alt utstyret på qxl  :thumbup:

7653851[/snapback]

 

lol.. det fant du ut etterpå... :roll: Edit: (liten leif)

 

Får mitt om et par dager. :)

 

Edit: Fikk du testet det ut? i tilfelle hvilke spill og,og konklusjon på evt, probelmer og følelse du hadde med å bruke det vs mus keybord på en pc (lignede spill seff!). ??

 

Edit2: faen ser nå på pakkesporig at det ankom min kiwipost i dag tidligt kl 7.30.. trege de er med å sende ut lapp gitt! (fikk før altid lapp samme dag så sant det kom på morningen..) :mad: jaja, får teste det i helga da i hvertfall. :w00t:

 

Ser også at det kommer i oppkrav. Best å komme seg i posten uten at kjerringa ser noe da.. :whistle: (har kjøpt litt mye slikt snacks siste tiden....)

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Ja det er jo vanskelig å finne ut hva man trives best med før man har prøvd :cool:

 

Har prøvd setupen med med Quake 4, Prey, FEAR, Gears og Oblivion. Den fungerte egentlig like bra i alle spillene, men som noen andre har nevnt vil det ikke føles 100% som om du spiller på PC ettersom de små musebevegelsene når man skal finsikte, ikke blir helt smoothe pga deadzonen på 360 gamepaden.

 

Spiller man med gamepad vil man jo ha et lignende problem da deadzonen også her fører til at det er vanskelig med finsikting. Vil man spille med XFPS'en må man altså være villig til å bruke litt tid på å venne seg til denne noe forskjellige "deadzone følelsen".

 

Det som forøvrig er et stort pluss med XFPS er at "overblikket" i spillet blir mye mer opp mot det man har med mus & tastatur på PC. Dette merket jeg spesielt godt i Gears of War da jeg byttet tilbake til gamepad igjen etter noen timers spilling med mus og tastatur.

 

Det vil altså være en smaksak hva man velger her, og noen vil foretrekke det ene ovenfor det andre av forskjellige grunner. Jeg valgte til slutt gamepaden, men tviler ikke et sekund på at mange andre derimot vil trives best med XFPS'en.

 

I tillegg gir jo XFPS støtte for PS2 utstyr om man liker dette :)

Lenke til kommentar

Takker for komentarer :)

 

Å kunne bruke PS2 utstyr er jo en bonus ja. Har selv ratt m/ tilbehør og pistol og divesre pad'er.

 

Guttungen her har vent seg til pad nå, mens "gamlingen", meg sitter på gjerde og venter på adapter saken...

:whistle:

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Skjønner. Mitt råd er iallefall å gi den noen timer uansett, før du bytter tilbake og bestemmer deg for hva du liker best :) Hadde aldri prøvd noe lignende før selv, så hadde heller ingen spesielle forventninger. Det er hvertfall viktig å være klar over at noen erstattning for FPS spilling på PC er dette ikke, men heller et (noe dyrt) supplement for de som generelt trives bra med mus + tastatur.

 

Så om noen andre som leser dette føler for å gi XFPS 360'en en sjanse, er det bare å dra på qxl.no å gjøre et røverkjøp på en komplett pakke med alt du trenger, og det er til og med trådløst :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...