Gå til innhold

X360: Adapter for å spille med mus og tastatur?


las^se

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut ifra det jeg har hørt skal det være fysisk umulig å bruke mus til spill fordi de har gjort det slik at ingen spill gjenkjenner musa. Og de begrunnet dette med at det ville vært feigt for alle andre. Tror jeg har hørt at det samme gjelder singleplayer også selv om det gir mindre mening. :p

 

Tastatur kan man for tiden bare bruke til å skrive beskjeder.

Lenke til kommentar

Ingen som har prøvd den saken som er linket i post 1, og tatt en usb-adapter på?

 

Burde vel egentlig ikke være noe problem? Men aldri si aldri.. M$ fikser vel den biffen også?!

 

Men uansett... Får meg Xbox 360 idag. 2795,- for premium på elkjøp er vel det beste tilbudet.. Slo iallefall til der :)

Lenke til kommentar

XFPS 360 posted by Team Xtender

 

We are pround to announce that we are in the final phases of the XFPS 360.

 

Below are its amazing features:

 

1.Auto Fire function

 

2.Compatible with PS 2 Dual shock 2 (you can use PS 2 Dual shock 2 controller on Xbox 360 console)

 

3.Compatible with PC mouse and keyboard (You can use it on the new Halo 3 comming out)

Lenke til kommentar
XFPS 360 posted by Team Xtender 

 

  We are pround to announce that we are in the final phases of the XFPS 360.

 

Below are its amazing features:

 

1.Auto Fire function

 

2.Compatible with PS 2 Dual shock 2 (you can use PS 2 Dual shock 2 controller on Xbox 360 console)

 

3.Compatible with PC mouse and keyboard (You can use it on the new Halo 3 comming out)

7289105[/snapback]

 

SUPER! Da er det vel bare å vente på denne :)

Lenke til kommentar

Microsoft? Dette er vel helst tredjepart uviklere som har kommet med? Jaja, er noen som ikke greier kontroller, men da hadde det vel kanskje vært best å holde seg til PC? :p

 

Selv vil jeg ikke ofre spill opplevelsen med trådløst headset, rumble + en kontroller som jeg liker framfor å kanskje gjøre det litt bedre på ett spill. Dog, om man liker tastatur og mus bedre så er jo det en annen ting.

Lenke til kommentar

Kan jo være greit for de som ikke takler å spille med kontroller i FPS spill, hvert fall singleplayer. Som sagt tidligere blir det nok litt feigt i multiplayer, spørsmålet er jo om dette kommer til å funke så veldig bra med tanke på at spillene til 360 jo er laget for å brukes med kontrollere. Kan kanskje bli litt vanskelig å programere musa til å funke helt 100%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...