PootieTang Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Noen som vet om noen gode utsalgssteder for datautstyr i Trondheim. Tenker ikke på steder som Elkjøp, Lefdal og Expert. Vet om Mamoz, men der var det dyrt, tenker på å kjøpe harddisk. Lenke til kommentar
be_ice_be Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Datakjeden er en grei butikk, ligger i fjordgata. Kan sjekke internettsiden for lagerstatus. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det finnes sikkert lokale datasjapper i trondheim slik som her i steinkjer Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Alle lokale data butikker her i trondheim er DYRE. Mamoz og Datakjeden er de billigeste. Kaller du Mamoz dyrt må du nok handle på en Web butikk Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Kan ikke handle i webbutikk, må ha disken i dag. https://prisguiden.no/product.php?productId=34865 Denne disken jeg tenker på, den er flere hundre kroner dyrere på mamoz enn f.eks PSData Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Koster rundt 2000,- på Datakjeden så jeg. Er derimot en del muligheter for pruting der Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 2055 på datakjeden, samme disken, bare 400gb kostet over 1600 noe som er dyrere enn 500gb på psdata Men prutingen er vel ikke akkurat på Tyrkianivå, eller? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Du får oppveie de hundrelappene i forskjell vs. porto, vente på disk fra nettbutikk. I Sandefjord får en somregel samme pris som det komplett har. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Har kontakter som gir meg muligheten til å oppveie de hundrelappene ved bestilling også, menmen får ta en tur på mamoz å kjøpe disken, det jo tross alt ikke snakk om allverdens penger Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 500GB disker er jo tross alt ikke det mest vanlige pr dags dato. Sats heller på en 400GB som denne: http://www.mamoz.no/produkt/HD401LJ/Samsun...133S_400GB.html 1350,- vil jeg si er en god butikkpris. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Jeg vet, tenkte å kjøpe 2 stk 400, men har en kompis å konkurere mot å da holder ikke det nest største, blir 1 500 nå og 1 til snart. Dessuten skal det være Western Digital Endret 15. november 2006 av PootieTang Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Flyttes fra Hardware > hjelp til kjøp/salg, til riktig kategori Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 PSData har alltid gode priser på WD, så ikke forvent samme priser andre steder. Spesielt ikke i en fysisk butikk. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 kan anbefale Mamoz.. de vet hva de snakker om.. Gode priser har de også.. Folk har en lei tendens til å glemme at nettprisen er ca 130 kroner høyere enn det du ser på nett.. frakt kommer alltid i tillegg.. Men.. billigere hvis du skal ha mange ting.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kan ikke si meg enig med deg Stoolman, i alle fall ikke om butikken til Mamoz på Mercur. De er jo stokk dumme, enkelte av de som jobber der.. Ikke kan de noe, og ikke vil de følge opp på reparasjonsobjekter heller. Men prisene er passelige Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kan ikke si meg enig med deg Stoolman, i alle fall ikke om butikken til Mamoz på Mercur. De er jo stokk dumme, enkelte av de som jobber der.. Ikke kan de noe, og ikke vil de følge opp på reparasjonsobjekter heller. Men prisene er passelige 7291257[/snapback] Kan vel ha noe med at butikken er helt ny og nye ansatte. Regner med at erfaringen kommer litt med tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå