poppy Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Prøver på nytt da jeg ikke fikk særlig respons sist. Er på jakt etter et program som lar meg sette passordbeskyttelse på katalog-nivå i Windows XP. Grunnen til dette er at vi er et par mennesker som bruker samme maskin og samme bruker. Vil da gjerne ha en katalog som de andre ikke kan komme inn på. Jeg vet at problemet blir løst om vi oppretter flere brukere, men det er av mange årsaker ikke aktuelt. Noen forslag?? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Har ikke testet produktet, men så det da jeg tittet på et annet produkt fra samme produsent. Du kan jo selv lese hva de skriver her. Ligger også en demoversjon der. Edit: Gi tilbakemelding hvis du synest det er bra, kan muligens være interessert selv. [ Denne Melding var redigert av: sofTest på 2002-11-14 15:22 ] Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg har det samme problemet og er så heldig at jeg bare kan skjule mappene mine og slå av/på skjulte mapper..:smile: Enkel løsning om du deler maskin med f.eks. foreldre som ikke aner noe om skulte mapper osv..:wink: Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 dette ligger innebygt i xp HVIS du bruker ntfs. Hvis du går inn på folder options|view Så skal du finne en linje som heter Use simple file sharing. Skru av denne. Du vil nå få itlgang på et ekstra felt i properties, nemlig security. Her kan du sette hvem som eier mappa, hvem som har lov til å akksesere den osv. Ptomania Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 17:13, skrev Ptomania:dette ligger innebygt i xp HVIS du bruker ntfs. Hvis du går inn på folder options|viewSå skal du finne en linje som heterUse simple file sharing.Skru av denne.Du vil nå få itlgang på et ekstra felt i properties, nemlig security. Her kan du sette hvem som eier mappa, hvem som har lov til å akksesere den osv.Ptomania Grei skuring det med flere brukere, han her ønsket kun 1 brukerkonto...venter spent på et prog som fikser dette. Gunder Gunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå