Gå til innhold

Noen som har handlet på directbuy her?

Anbefalte innlegg

Jeg handlet på Direct buy på torsdag i forrige uke, jeg har forholdsbetalt varene, men er litt bekymmret. Jeg har motatt sporings info, men på den står det at pakken de har sendt er på litt over 1kg.. bare kabinettet i seg selv skulle vært på 5-6kg... så jeg lurer på hva som skjer? er det slik at kabinettet har blitt sendt i en egen pakke som ikke blir tatt med på denne sporingen? mens denne sporingen dekker for de andre delene? Noen som vet hvorfor directbuy evnt. ikke har gitt meg 2 sporingsnr. komplett bruker iallefall å gjøre det, når de sender 2 pakker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg handla meg lcd tv der :D

flott ting :D

95kr for tven levert på døra :D

*27 tommer lcd* Ikke noe klage på. Samt at produkter som inneholder feil kan leveres på ekspert :)

Sporing ligger på kontoen din. Små ting blir sendt med posten men ellers er linjegods som leverer litt større pakker :w00t:

Så gå inn på siden din og se der :yes:

De bruker dessvere litt lang tid på sendingen, men hva står det på kontoen din? Viss det står ferdig behandlet skal pakken din bli sendt med en gang :yes:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Mindre pakker som sendes med posten blir ikke alltid sendt med sporing, det er for å få ned kostnadene :) (posten er svært dyr, 95kr for lcd skjerm fraktet på døra med linjegods, nesten 1000kr med posten)

Det står sendt, og da antar jeg at hele orderen er sendt, ettersom at alt var på lager.

Da er den det :)

Min pakke ble stående igjen på lillehammer pågrunn av noe feil med godstoge

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...