Thigeic Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Dette har skjedd i flere spill. Men no nylig i Splinter Cell: DA og Neverwitner Nights 2. I splinter cell skjer når jeg skal hope ut av et fly på 5 brettet eller noe slikt. Og i neverwitner nights skjer det helt i starten, når jeg spiller. osv, veldigt random. Skjer også i spill som SWG, WoW, masse forskjerlig, har ikke problemet i Neverwitner NIghts, eller Splinter Cell Chaos Theory eller noen andre spilnter cell. Men skjermen bare svartner, går den går over i standby modus, og skjermkortet bare står og durer med viften på max speed, mens pcen er i en slags standby eller noe sånt i den duren. Jeg må trykke pcen av og på for at det skal fikse seg, holder ikke å trykke in reset knappen, pcen reseter seg, men fortsetter som før jeg trykktet. Noen som har noen ide hva jeg kan gjøre eller prøve? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 reinstaller drivere, sjekk temp paa skjermkort, sviver vifta paa selve skjermkortet? er kjoeleribber fulle av stoev? Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Har nettopp putta kortet i systemet. Det ligger på rundt 55-60 grader når jeg spiller. Har prøvd på to systemer. Skjer på begge to Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Sjekk kjølinga på kortet, om vifta går eller ei. Hadde samme problemet etter at jeg satt kortet i min brors maskin, men da startet hele maskinen på nytt når han spilte tunge som oblivion osv.. Det viste seg at vifta hadde løsnet. jeg var selvfølgelig helt uskyldig Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Det viser seg faktisk at GeForce 6800 serien er søppel http://www.xtremesystems.org/forums/showth...p?t=59391&pp=50 Kjent problem som man kan fiske, vist nok Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ser ikke ut som 6800GT/Ultra-serien er berørt, så "hele serien" er nok å ta litt i. Mitt 6800GT har aldri gitt meg noe trøbbel. Lenke til kommentar
Thigeic Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Nei, du har rett, jeg mente helle Nvidia serien, (fram mitt synspunkt) jeg har hatt problemer med samtlige kort jeg har hatt fra de. Jeg er litt lei, Blir vel og dumpe nvidia fra sekunder systemet mitt også, og gå over til ATI som på primer systemet, Har ikke vært borti noen maskiner med problemer på det enda Beste fra ATI på AGP siden er vel 1950 Pro kortet? Er det beste AGP kortet som er ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå