Pilot_ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ja, skulle nettopp inn på VG å lese nyhetene og jeg trodde ikke mine øyner. http://www.vg.no/ Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det der er ikke den verste. Rundt juletider i fjor, var det en helsiders rød reklame med rundinger som bevegde seg. Nesten så man ble svimmel av å lese.. Noen av oss merker kanskje at det er betydelig tyngre for nettleseren å laste VG enn for eksempel dagbladet eller aftenposten.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 synes VG nærmer seg faretruende itavisen hva gjelder design snart. Lenke til kommentar
starks Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 denne type reklame er utrolig irriterende, surfer bort med engang jeg kommer til en side som kjører sånne annonser (stort sett VG).. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) bruker ikke folk nettleser med reklameblokkering? jeg fikk iallefall ikke opp noe særlig reklame på siden - skal titte i IE for å se hvor fæl den egentlig er... EDIT: joda, var vel ikke så fin. Men har sett værre. Flashen fra telenor var i tillegg dårlig lagd, de 3 flash-objektene gikk ikke over i hverandre korrekt, så man så et skille på en liten cm eller så (og en cm på en pc-skjem er faktisk en del) Endret 15. november 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Stemmer det, kvaliteten var vel ikke helt på topp heller. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 JEG HATER DET! å herregud, er jo umulig å fokusere på hva som står på siden jo... håper de fjerner den snart. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Herregud.. når er jo vg blitt en eneste stor telenor reklame. Hennes & Mauritz hadde jo også en ganske drøy en i fjor husker jeg.Hva blir det neste Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 VG har hatt reklamen slik i åresvis. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 hvis vi ønsker foranding, så kanskje vi burde oppsøke de nettaviser som ikke har slik en fæl forside? Sålenge VG opprettholder sine besøkstall, tviler jeg de endrer på reklamene sine. Tipper de tjener fett med penger på dette! Så de som ønsker foranding, besøk dagbladet, aftenposten, nrk eller andre av de store nyhetskildene vi har her i landet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 tror det var vg som hadde no opelreklame som ramme rundt nyhetene til tider, kom borti den og da kom det lyd og møkk. Måtte over for å bruke musen til noe annet den blinket og herjet også. Det er det styggeste jeg har sett så langt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 hvis vi ønsker foranding, så kanskje vi burde oppsøke de nettaviser som ikke har slik en fæl forside? Sålenge VG opprettholder sine besøkstall, tviler jeg de endrer på reklamene sine. Tipper de tjener fett med penger på dette! Så de som ønsker foranding, besøk dagbladet, aftenposten, nrk eller andre av de store nyhetskildene vi har her i landet. 7290089[/snapback] besøker dem også.. jeg synes det er viktig å få lest en sak fra flest mulig sider for å få et best mulig inntrykk av den.. så VG blir med iallefall en stund til. Har kuttet ut å lese it-avisen etter at de la om til den grusomme layouten sin da men.. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Svart bakgrund :!: så latterlig stygt jeg får vondt i kølla av å se på vg.no! BTW ikke klikk på reklamen! Nå står en blank side i IE oppe som ikke kan stenges Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Svart bakgrund :!: så latterlig stygt jeg får vondt i kølla av å se på vg.no!BTW ikke klikk på reklamen! Nå står en blank side i IE oppe som ikke kan stenges 7290179[/snapback] var ikke noe problem å stenge den hos meg.. snedig. jaja, at folk klikker betyr jo kanskje at reklamen virker bittelitt? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Svart bakgrund :!: så latterlig stygt jeg får vondt i kølla av å se på vg.no!BTW ikke klikk på reklamen! Nå står en blank side i IE oppe som ikke kan stenges 7290179[/snapback] var ikke noe problem å stenge den hos meg.. snedig. jaja, at folk klikker betyr jo kanskje at reklamen virker bittelitt? 7290211[/snapback] Måtte jo teste litt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det der var faelt. Det er en grunn til at jeg leser dagbladet istedenfor . Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Grunnen til at jeg leser Aftenposten.no - skjønner ikke hvorfor folk leser VGNett, jeg. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kan noen laste opp et screenshot? Jeg blokker mye reklame i hosts, så jeg kan ikke lese siden orginalt i noen browsere. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 VGNett har også disse reklamene som i utgangspunktet er smale, men som utvider seg når du fører musa over. EKSTREMT irriterende når du blar nedover og sida plutselig hopper fram og tilbake. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 VGNett har også disse reklamene som i utgangspunktet er smale, men som utvider seg når du fører musa over. EKSTREMT irriterende når du blar nedover og sida plutselig hopper fram og tilbake. 7290615[/snapback] Ja, for og ikke snakke om dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå