Quassy Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hallo,jeg lurer på hvor lenge jeg må kjøre inn en helt ny gilera Smt 50cc. hvis du har andre tips til meg om hva som bør gjøres med en ny Gilera så skrik ut... (jeg skal ikke trimme den) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tja, 100 mil ca? Hør med forhandler du, det er som regel det tryggeste. Lenke til kommentar
Quassy Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Takk for tipsene .jeg har også hørt at det ska ver 100 mil,men det var bygdas idiot som sa det. men jeg spør forhandler for sikkerhets-skyld Lenke til kommentar
gilera10 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei du driver med gilera mopeder, og det holder med og kjøre den i 50-60 mil :!: Og du kan ta ut plobba med en gang, ellers vil den sote veldig igjen har deler til gilera om noe du trenger Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Forhandler sier 100mil, det samme sier reiju, Yamaha, motorispania forhandler, samt derbi/gilera. men vel og merke, man trenger jo selvfølgelig ikke det. 20mil er mer enn bra nok bare kjør med riklig med olje ( 3-4% i 20 mil med variert fart og turtall , så går det bra ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå