monzilla Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har bestemt meg for en ultraporabel bærbar. Jeg vil først og fremst ha : 1. God batteritid 2. Lavt støynivå 3. Tv-ut Ellers ser jeg for meg en pris på maks 15k. Forslag? Lenke til kommentar
rbhelle73 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har bestemt meg for en ultraporabel bærbar. Jeg vil først og fremst ha : 1. God batteritid 2. Lavt støynivå 3. Tv-ut Ellers ser jeg for meg en pris på maks 15k. Forslag? 7287826[/snapback] IBM X60S eller en IBM X40 vil vre gode valg. TV ut på en ultraportabel? Har en X40 selv, usikker på om det er TV ut der, har aldri sjekket. IBM er kvalitet, mye annet er ytelsesmessig sikkert bedre og mer fancy, men det koster... ;-) Lenke til kommentar
fose Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vil du ha innebygget TV-tuner, eller er du bare interessert i å kunne koble PCen til TV, f.eks. for å se bilder, dvd m.v. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Vil bare se filmer osv på TV. Er egentlig ikke SÅ viktig, men kjekt å ha. Takk for svar ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå