Gå til innhold

Perfekt Dark Zero. Map Pack 2 Marketplace.

iStephano

Anbefalte innlegg

Ja jeg har ikke sett noen tatt det opp her, men jeg kom borti det i stad da jeg skulle sjekke om noe nytt har kommet ut på marketplace til 360`en min.

Til dere som har Perfect Dark Zero og forsatt liker MP delen så er det kommet ut en ny map pack som er gratis og inneholder 2 "nye brett" Det vil si, en remake av orginalen til Goldeneye brettene; Facility og Ruins ( antar at det er temple brettet fra goldeneye)

Jeg har iallefall brukt mye tid og kost meg masse med Facility så dette skal testet! Laster ned nå så kommer tilbake med inntrykk når jeg har testet det ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja beklager, det var det veit du. Så da er det kun Facility som er orginalen her. Testa den nå, dem har gjort om mye men jeg fikk forsatt mange gode minner tilbake fra det brettet. Eneste minus er kansje.. Jeg føler at veggene hadde blitt smalere. Alt var så lite fra det jeg husker.. Mulig det er fordi jeg har vokst mye siden den tiden så alt virket så stort da.. hehe

Hvis noen vil så kan vi ta en kamp en dag bare for morro skyld ;) For Old Times Fun

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...