fffuuu manchu Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 En kar har bestemt seg for å selge et av de gamle Atari-spillene sine, Atlantis II. Det regnes som det mest sjeldne Atari-spillet som fins (eller nesten ikke fins). Klikk linken for å se hvor mye han tar for det: Klikk! GALSKAP! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kommer aldri til å få solgt det for så mye penger. Kunne fjernet et par nuller kanskje. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Den blir ikke solgt til den prisen der nei. Jeg tror det der virker nesten som det er lagt ut for å skryte av at han har lagt ut noe for over $1 mill på ebay. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 pertm skrev: Den blir ikke solgt til den prisen der nei. Jeg tror det der virker nesten som det er lagt ut for å skryte av at han har lagt ut noe for over $1 mill på ebay. 7287684[/snapback] "Jeg har denne über-sjeldne tingen, og dere har ikke råd til den! Nya nya!" Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Selv om Troll bilene ble laget i veldig små opplag koster ikke en slik bil i dag 10 millioner. Det at det ikke finnes mange betyr ikke automatisk at de er mye verdt. Se på snøfnugg, ikke mange like der, men kiloprisen er overraskende lav. Kanskje angrynintendonerd skulle ha tatt en titt på dette spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå