Sevenord Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Når jeg ser divx filmer kommer det ofte opp: "Datafeil, sirkulerende overflødighetskontroll, CRC" Filmen hakker først, og så stopper den helt opp. Dette er selvsagt svært irriterende. Håper noen vet råd. Søkte på google men der fant ikke JEG noe ihvertfall... Jeg spiller de av fra CD. Jeg får ikke kopiert de inn på harddisken heller.... Lenke til kommentar
Serigst Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Høres ut som cdromen din er gåen! Prøv med en annen.... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 CDromen jeg bruker er en splitter ny NECcdBrenner. Jeg har desutten prøvd filmene i min andre cdrom, en middelsgammel ricoh-brenner. Er jeg den eneste som har slike problemer? Håper noen vet råd... Lenke til kommentar
Serigst Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Prøv å ha kun èn CDrom på IDE-Bussen, og se om det hjelper... Dersom en drive er gåen, kan den godt lage trøbbel for hele systemet! Har du prøvd forskellige avspillings-programmer?? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 jeg tror det har noe med brenningen av cdene å gjøre. Jeg og en kompis hat brent de samme filmene, på samme brenner, og han har samme problem. Vi har en NEC cdbrenner på 40x. Dette er jo svært irriterende. Vi brenner i Nero, kan det være noen av innstillingene som er gale? Lenke til kommentar
Serigst Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hvilke plater bruker du?? Hvilken versjon av Nero? 5.5.9.14 er veldig bra! Mange billig-plater kan være ustabile ut på kanten av cden.... Prøv å brenne med 8x, hjelper somregel på kvaliteten! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Brente TNG S1-5 jeg. Når jeg kom hjem så fant jeg ut at den feilen kom på 50% av episodene. Kan være noe feil med episodene jeg lastet ned ,men det var uansett veldig plagsomt. Den feilen har ALDRI skjedd på filmer jeg har rippet selv så det er litt mystifistisk dette. Bruker dermed WinonCd nå. Har seff flere Brenneprogz instalert ,men jeg bruker Primært WinonCD. Det er faktisk er bra program som jeg kan anbefale alle og prøve. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 da kan man kansje konkludere med at det er NERO som er synderen?! Har WinOnCd oxo, skal benytte mg a det i fremtiden. Platene jeg bruker er TDK, og MEMOREX. Dette er jo merkeplater, så de burrde jo være gode nok... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Vell jeg skal uansett teste ALLE cdèr jeg brenner i framtiden. Hvis det blir noen feil prøver jeg med et annet brenneprog. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 det skal jeg å. men uansett er det jævli surt å komme fra lan og oppdage at nesten halvparten av filmene er ødelagte, det værste er at man ikke finner ut a det før midt inni filmen!! :sad: Det finnes ikke noen måte for å redde filmene på :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Mener det finnes et program som heter DivXfix. Men når jeg skulle fikse en film som jeg hadde så ble den bare med ødelagt. Dere kan jo prøve på deres episoderfilmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå