nefrums Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei, Jeg er blank når det gjelder koder, så om dere vil hjelpe, hadde det vore fint. = ) Jeg har en hjemmeside, der jeg vil ha passord og brukarnamn beskyttelse. Jeg vil helst ha en kode som gjer at du ikkje må skrive inn passord og brukarnamn, kvar gong du trykker backspace osv. Altså, det hadde vert fint med en kode som "husket" passordet og brukernamnet gjennom heile "besøket" på hjemmesida. (Kanskje huske det heilt til jeg avslutter internett lesaren? Er det mulig? ). Håper sterkt att nokon kan hjelpa. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Vet ikke om du vil skrive noe selv, ellers kan f.eks www.ezusermanager.com brukes Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Så lenge det er snakk om Apache er det jo veldig enkelt å sette opp en .htaccess fil Endret 15. november 2006 av PHPdude Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Er det ingen som har en HTML kode, elns? Takk for svar. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Du kan ikke kode slikt i HTML. HTML er et markeringsspråk som forteller at "dette er en overskrift", "dette er en link til en annen side". Det du trenger er kunnskaper om serverside scripting, som f. eks PHP, Ruby eller ASP. .htaccess er dog en annen VELDIG lettvindt måte du kan se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå