Gå til innhold

Cod3 på Wii (film)

kesse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet egentlig ikke hva jeg skal tro om Wiimoten akkurat nå. Mange sier den er responsiv og alt det der... men ifølge IGN er ikke bevegelsene man gjør når man f.eks kaster en granat, når man bryter med en tysker eller liknende til å stole på, da kontrolleren ikke alltid fanger det opp. Dermed bør man altså uansett bruke knappene :dontgetit:

Samtidig mangler Nunchuck rumble, noe som også ødelegger litt.

Men det skal bli artig å teste selv, og se hvordan kontrolloppsettet fungerer. Men akkurat nå er det uten tvil 360/PS3 versjonen man bør kjøpe virker det som

Lenke til kommentar
Vet egentlig ikke hva jeg skal tro om Wiimoten akkurat nå. Mange sier den er responsiv og alt det der... men ifølge IGN er ikke bevegelsene man gjør når man f.eks kaster en granat, når man bryter med en tysker eller liknende til å stole på, da kontrolleren ikke alltid fanger det opp. Dermed bør man altså uansett bruke knappene  :dontgetit:

Samtidig mangler Nunchuck rumble, noe som også ødelegger litt.

Men det skal bli artig å teste selv, og se hvordan kontrolloppsettet fungerer. Men akkurat nå er det uten tvil 360/PS3 versjonen man bør kjøpe virker det som

7292312[/snapback]

I IGN video review snakker de bare om at det er granat kasting og bryting som ikke fungere bra, resten sier de fungere bra. Hvis du ser videoen av hvordan man skal bryte med tyskeren holder han jo ikke kontolerene som de visses på skjermen, når han skal prøve og dra vekk gunneren. Likte også grafikken bedre i denne videoen enn i den i første post.

Så tror nok det blir to FPS spill på meg 8 des hvis jeg får tak i en wii :s

Synn at det ikke er MP men bryer meg ikke så mye om det siden det har jeg pcen til

Lenke til kommentar

Vet ikke helt, selv om COD3 Wii ikke har grafikken til 360, har den interaktivt gameplay, altså hvor du fysisk bruker kontrolleren for å ro, kaste granater og bryte med tyskere. Synes dette ser morro ut.

Then again, det er et CoD spill, og teknisk sett er jeg megalei av WW2 shooters, uansett hvor bra de ser ut eller hvor mye du kan gjøre med controlleren.

Får se, kanskje jeg investerer, kanskje ikke. Time will show.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...