Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

internett er tregt

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt dette problemet tidligere. Jeg har nesten ikke opplastingshastighet. Og nedlastingen er ikke god den heller.

Har get med 6mb down, og 760 opp. Men når jeg tester så har jeg sjelden mer enn 100 kbit opp.

jeg måtte nylig installere xp på en ny harddisk fordi den andre gikk føyken. Da jeg prøvde å laste ned til å begynne med hadde jeg full linje. Etter at jeg lasta ned alle oppdateringene mistet jeg linjen helt. Og jeg prøver utorrent med mange seeders, men jeg laster nesten ikke ned. og denne siden her ble også treg.

Noen ideer hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du trådløst nett? Iallfall kan det være noen som stjeler linjen din, eller at forbindelsen til routern er dårlig.

Hvis du ikke har trådløst, kan du prøve å oppdatere firmwaren på routern.

Hvis ikke.. Ring til dem hvor du får internett fra og si at du ikke har linja du har bestilt.

Lenke til kommentar
Har du trådløst nett? Iallfall kan det være noen som stjeler linjen din, eller at forbindelsen til routern er dårlig.

Hvis du ikke har trådløst, kan du prøve å oppdatere firmwaren på routern.

Hvis ikke.. Ring til dem hvor du får internett fra og si at du ikke har linja du har bestilt.

7287507[/snapback]

hvordan gjør jeg det med å oppdatere firmwaren?

det er ikke trådløst. Get rett fra kabelen faktisk. og det som er så rart er at linja forsvant med en gang jeg lasta ned microsoft oppdateringer.

Og jeg har ringt get en del ganger og de sier det er ok fra deres side. faen ass, dette irritererer meg noe så......

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Les også sticky om denne kategorien: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=374906

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Siden denne forumkategorien kan være vanskeligere å lage emner for enn de andre kategoriene i forumet, bør man ta seg spesielt god tid til å lage en god overskrift.

Eksempler på gode overskrifter er blant annet;

Alt hakker hvert 2. sekund

PCen starter ikke etter kabinettbytte

Maskinen slår seg av og på i en evigvarende sykel

Emner som ikke bruker emnefeltet fornuftig vil bli stengt.

Om du har noen som helst anelse om hva som er i veien med PCen din, f.eks. at du ikke får tilgang til DVDer som du setter i maskinen, så har tråden din absolutt ingenting i denne kategorien å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...