Gå til innhold

PS3-lakken ripes lett

Mr.FOXHOUND

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehm...

djdare says:

Hahaha, I think I solved this one.

Nocar points out that it appears as if the scratch was caused by a zipper.

http://www.gizmodo.com/gadgets/home-entert...sing-214172.php

I wonder if the inward facing portion of the zipper on Mr. Chen's pants in the picture above may have caused it?

Case closed.

Your ps3 shouldn't scratch unless you stick it in pants containing a zippered fly... next time try button up fly chinos Mr Chen.

:tease:

Endret av Shivan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
PS3 lakken er ihvertfall fin i utgangspunktet. Xbox 360 sin lakk er jo... vent.. den er vel bare matt stygg grå plast?  :hmm:

7287555[/snapback]

Så den fine lakken bør ikke holde, så lenge den ser fin ut FØR du tar den ut av esken?

Da er det vel bedre med matt, grå plast som holder :)

Lenke til kommentar
PS3 lakken er ihvertfall fin i utgangspunktet. Xbox 360 sin lakk er jo... vent.. den er vel bare matt stygg grå plast?  :hmm:

7287555[/snapback]

Så den fine lakken bør ikke holde, så lenge den ser fin ut FØR du tar den ut av esken?

7287561[/snapback]

Nei, jeg synes ikke det. :) "Jeg kjøper den stygge grå bilen istedet for den pene blanke bilen, det kan jo hende jeg får en ripe i den fine lakken en eller annen gang."

Endret av Wildbill
Lenke til kommentar

7287555[/snapback]

7287561[/snapback]

trodde alt om PS3 kontra 360 var diskutert. men nå snakker vi altså om lakken. Oh MY!

360 ser bra ut. PSP og PS3 ser "sexy" ut.

360 er en kompis du har det gøy med

PS3en er en konsoll man nærmere inleder et forhold til :love:

Lenke til kommentar
Blir for riper i lakken på mobilen min og. Bilen og. alt jeg har med lakk egentlig. Og sjå kor eg bryr meg

7287584[/snapback]

Ihvertfall nok til a du måtte smette inn eit innlegg her :p

Konsollen vil nok se gammel ut relativt kjappt om man konstant skal dra den med seg over alt, men er jo ikkje alle osm driver slik sånn sett ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Å, nei! Riper! Da kan jeg ikke spille Metal Gear Solid 4 :{

7287609[/snapback]

Blir det mange riper i selve discen så får du ikke spilt det ;) Får håpe at spillene tåler mer enn konsollen :p

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

En av grunnene til at jeg sjelden eller aldri låner bort sånne ting til folk. Får det ofte igjen i en heller dårlig tilstand. Har ofte lurt på hva folk egentlig gjør med ting. Selv er jeg veldig påpasselig og varsom med DVD'ene og spillene mine. :)

Hva PS3 angår så kommer jeg ikke til å kaste og flytte rundt på den støtt og stadig, så jeg tror ikke dette vil bli noe problem. Den ska få stå og skinne der i hylla den. :) Og kjenner jeg meg selv rett så vil det nok bli litt pussing av lakken nå og da. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...