ebr Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 hei jeg lurte på om noen har noen erfaringer med dette....man kan altså på sidene dems trykke slett ordren, altså den blir omgjort til "avbestalld"..og greit nok det, men hva med oss som betaler med kort og summen allerede er trukket fra kontoen... ikke akkuratt overraskende at pengene ikke er like raskt tilbake som de ble trukket, men hvor lenge må man vente, noen som har gjort dette før på databutikken.com? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Pengene blir ikke trukket fra kontoen før varen/e blir sendt. Nå er de bare reservert på din konto, og reservasjonen oppheves vanligvis innen to bankdager hvis handelen ikke blir gjennomført. Ta kontakt med Databutikken hvis pengene ikke har blitt frigjort i løpet av fredagen... Lenke til kommentar
ebr Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 ah okay tror jeg skjønner, ..selvom jeg ser pengene allerede er trukket når jeg går inn på nettbanken, men det er kanskje bare provisorisk altså.. Lenke til kommentar
STREN Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 mest sansynlig er vel varene dine sendt hvis pengene trekkes rett før varen blir sendt.(?) Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Som sagt; pengene er reservert. Hvis du sjekker nettbanken din, så fremstår beløpet som trukket fra konto, men det er altså bare snakk om en reservasjon som bør oppheves i løpet av noen få dager. I praksis merker man ingen forskjell på om et beløp er reservert eller trukket fra konto. Endret 15. november 2006 av Nichlas Lenke til kommentar
starks Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Nichlas har helt rett.. Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Nå har du vel alt fått svar, jeg bare bekrefter det som har blitt sagt :-). Lenke til kommentar
ebr Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 stemmer nok ikke dette her, pengene er ikk reservert men faktisk trukket, det kan jeg se når jeg går inn på detaljer, utrolig dårlig av databutikken.com for noe forbanna dritt, ikke er det mulig å ringe til dem heller via det nummeret de har oppført på siden sin. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det er reservering av beløpet som er vanlig praksis, og jeg vet ikke om noen seriøse nettbutikker som faktisk trekker beløpet fra konto før varen/e er sendt. Send Databutikken en mail, forklar problemet, og så får du nok pengene tilbake om ikke så fryktelig lenge... Lenke til kommentar
ebr Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 okay nå begynner dette å bli ganske ubrukelig, de svarer ikke på mail, og nummeret de har på siden er ikke mulig å ringe, er det noen som vet åssen man kan få ringt de udugelige folka der? tlf: 046-238100 funker ikke, samme om du prøver med 0046 foran også! Lenke til kommentar
zaneety Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Nummeret er det ikke noe annet feil med enn at det er i Sverige så du må slå 004646238100 for å komme riktig. Endret 21. november 2006 av zaneety Lenke til kommentar
ebr Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Nummeret er det ikke noe annet feil med enn at det er i Sverige så du må slå 004646238100 for å komme riktig. 7330368[/snapback] .. Endret 22. november 2006 av ebr Lenke til kommentar
1ar Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei, jeg hadde en lignende hendelse hvor jeg skulle bestille en PSU og et tastatur fra databutikken.com. Alt var gode greier helt til etter at jeg hadde betalt hvor det stod at de hadde trukket 1200,- i frakt. Jeg gikk straks inn og avbestilte, men så på nettbanken at de hadde trukket, ja trukket ikke reservert, korrekt sum. Dvs frakt til rundt 140,-. Jeg sendte mail og forklarte hva som var hendt og de skulle tilbakebetale pengene, men det kunne ta 2-4 virkedager. Forutenom det var de også veldig trege på å svare på mailen At en seriøs aktør driver på slikt synes jeg er uakseptabelt, det er mao vi kunder som må betale for deres feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå