Nemi2003 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Skal kjøpe tv, da min er gått ad undas:( Gidder ikke å investere mer enn et par tusen, så kommer vel til å kjøpe et crt-tv, da lcd etc. er foreløpig ALT for dyre for meg:P Noen som vet om noen bra nettsteder som selger dette? Fant en tv på netonnet , men der ville de bare levere på pall til kr. 400,-... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Skal kjøpe tv, da min er gått ad undas:( Gidder ikke å investere mer enn et par tusen, så kommer vel til å kjøpe et crt-tv, da lcd etc. er foreløpig ALT for dyre for meg:P Noen som vet om noen bra nettsteder som selger dette? Fant en tv på netonnet , men der ville de bare levere på pall til kr. 400,-... 7287331[/snapback] Vil tro det ligger ute en del brukte nesten nye crt-tv'er på finn.no. Disse kostet 10,000 for to år siden og har bedre bilde enn det du får for 2000 kr nytt i dag. Sjekk denne: Panasonic 32" Widescreen Den har knall bilde og er tre år gammel. Du har 5 års reklamasjonsrett på slike varer. Bare be om å få med kvittering... Endret 14. november 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå