Gå til innhold

Sunbeam Miditower - råd ?

Anbefalte innlegg

Heisann, hva syns folket om Sunbeam Miditower, http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBAC1CL1&mcat=c432

Da jeg skal bestille nye deler, et par kule passive kjølere, nytt skjermkort, samt jeg har ferdig sleeva alle kabler fra fabrikk på Psu-en min, hovedkort med passiv kjøler på cpu, chipsett og litt sånn så tenker jeg det hadde vært grådig kult med en sånn en...

Men blir det fort riper ? Dårlig kvalitet ? Er jo grise dyrt, 1000kr for et kabinett , og da er jo LianLi rett hakk i hælende , ved tanke på pris.

Meninger ?

Det er liksom enten et kabinett til 300kr ( 3rd ellernoe på Microplex ) og vannkjøling ( Har radiator som har plass til 3 * 120mm vifter og gpu blokk alt , trenger pumpe , vannholder og slanger ;D )

Tror kaaanskje jeg går for vannkjøling, da jeg alt har et Inwin grise stort kabinett ...

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal ha det kabinettet må du plalegge VANVITTIG GOD kabling og ALT som skal være inni der. Du ser absolutt ALT som er inni og derfor vil det bli vanskelig å sjule kabler. Det du kanskje kunne gjort var å pusse HK siden (gir frost effekt) så du kan gjemme kabler inni der, men jeg ville heller gått for et anna kabbis med kun side (og evt topp) i plexi.

Lenke til kommentar

liker ikke plexi kabinett. Uansett hvor nøye du er så ser det rotete opp. Sett noen worklogger(skikkelig dyktige) som så veldig lovende ut.... men nei!

i tillegg så pleier de fleste å putte dioder og katoder i diverse farger i kabinettet slik at det ser helt for j**** ut....

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...