Mott Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg har to problemer og kommer til å komme med dem nå: 1.Maskinen restarter seg selv når jeg spiller diverse spill, spillene er Medieval 2 total war demo og battlefield 2. Jeg trodde det var at PCen var for varm, derfor åpnet jeg PCen og skrudde alle viftene på full hastighet. Så nå bråker Pcen som et udyr. Etter dette prøvde jeg medieval 2 demoen igjen og denne gangen gikk det lenger tid før PCen restartet seg igjen, men den gjorde det til slutt. Jeg vil også si at den restarter seg oftere i medieval 2 enn i battlefield 2. 2. Under oppstart viser det av og til ikke noe bilde på skjermen før den kommer inn i windows. Dette er veldig dumt vis jeg skal starte i sikkhetsmodus eller gå inn i BIOS Maskinvare osv: AMD 3200+(s-754) Ati Radeon X1600 Pro AGP(skjermkortet ble skiftet ut for noen måneder siden) Antec P180 Zalman CPU vifte 7700, kombinert aluminium og kobber. Hiper Type-r 580 W Win XP home edition SP2 Alle windows oppdateringer. AVG antivirus Har nyeste eller nest nyeste ati drivere, lastet ned fra hardware.no. Edit: retta litt på opplysninger osv. Endret 14. november 2006 av Mott Lenke til kommentar
Caze Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Problemene med at maskinen rebooter i tide og utide kan også skyldes feil på minne. Hent ned UltimatebootCD (www.ultimatebootcd.com) og start fra denne. Der finner du mange diagnostikk-programmer, blant annet RAM-testere. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Jeg kan ikke teste minen enda fordi jeg ikek har noen CD eller DVD Endret 15. november 2006 av Mott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå