Gå til innhold

Elkjøp forsikring på Elkjøp - noe vits i å ha?

twarr

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal sende inn min xbox til mpx.no, for så å kjøpe xbox på elkjøp til 1690 kr med dead or alive 3 og halo.. MEN jeg skal sette inn X-Ecuter 2 når den kommer ut, så jeg lurer på om det er noe vits i å ha den forsikringen som det går ann å få hos dem? Ex. visst jeg lodder feil, så tar jeg ut chippen, får jeg ny xbox da?

Takker for svar.. (trenger de raskt!!)

mvh

Twarr

[ Denne Melding var redigert av: twarr på 2002-11-13 12:24 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsikringen gjelder alle uhell som kan skje innenfor normale tilfeller, den dekker også vanlige garantisaker men i en lenger tidsperiode.

Det å lodde X-box er noe den ikke er ment for, og du kan nok neppe si at du ikke visste at det ikke var vanlig bruk.

Følgelig gjelder ikke deres forsikring på det.

mvh

Thor-Egil

Lenke til kommentar

Så hvis jeg kjøper en 50" plasma- TV med forsikring, går ut av butikken, borer hull i den, fyller den med bensin, tenner på og kaster den i en sementblander, så kan jeg gå tilbake inn i butikken og si " Hey, TV`en min blei herpa... Få en ny!" og få det det dekket av forsikringa? Genialt....

Lenke til kommentar

Tviler på at den dekker ALT, men man kommer nok langt med en hvit løgn...

Klippet fra http://www.elkjop.no

"Vi dekker alle skader som er resultat av hendelige uhell eller uflaks: Hvis en vanner blomsten på TV apparatet og søler vann, en videokassett går i stykker inne i videomaskinen, eller hvis en tung gjen-stand faller ned på CD-spilleren. Alt dette dekkes, og sikrer deg mot uforutsette utgifter! "

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-18 15:32, skrev Nymfo- Olga:

Så hvis jeg kjøper en 50" plasma- TV med forsikring, går ut av butikken, borer hull i den, fyller den med bensin, tenner på og kaster den i en sementblander, så kan jeg gå tilbake inn i butikken og si " Hey, TV`en min blei herpa... Få en ny!" og få det det dekket av forsikringa? Genialt....

Ja vis du sier de skjede på en fest :lol:

Det kan jo skje da :wink:

jeg har forsikring på tastaturet mit når jeg går lei så skall jeg kjøre over det med en bil :grin:

man tro om jeg får et nyt et da av samme type?

når det er tre år siden jeg kjøpte det :lol:

Just admit you're a freak :wink:

[ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-11-22 10:45 ]

Lenke til kommentar

Var nettopp på elkjøp for å kjøpe Xbox. Som vanlig spør ekspiditøren om jeg vil kjøpe forsikring. Jeg svarer at jeg har tenkt til i "chipe" xbox'en så det er vel å kaste 300kr rett til h......Må si jeg ble en smule overasket når han sier at forsikringen dekker "dette" også. Du må bare huske å ta det på forsikringen når/viss det går galt.

Ps! Er det noen som vet om gode seriøse folk som driver med modding av xbox?:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...