twarr Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hei! Jeg skal sende inn min xbox til mpx.no, for så å kjøpe xbox på elkjøp til 1690 kr med dead or alive 3 og halo.. MEN jeg skal sette inn X-Ecuter 2 når den kommer ut, så jeg lurer på om det er noe vits i å ha den forsikringen som det går ann å få hos dem? Ex. visst jeg lodder feil, så tar jeg ut chippen, får jeg ny xbox da? Takker for svar.. (trenger de raskt!!) mvh Twarr [ Denne Melding var redigert av: twarr på 2002-11-13 12:24 ] Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Forsikringen gjelder alle uhell som kan skje innenfor normale tilfeller, den dekker også vanlige garantisaker men i en lenger tidsperiode. Det å lodde X-box er noe den ikke er ment for, og du kan nok neppe si at du ikke visste at det ikke var vanlig bruk. Følgelig gjelder ikke deres forsikring på det. mvh Thor-Egil Lenke til kommentar
raysv Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg tviler veldig sterkt på at lodding på hovedkortet er dekket av den forsikringen.. Har du ikke peil på lodding så foreslår jeg at du betaler noen som har det for å gjøre jobben. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Broren min hadde den forsikringa på ps2'en sin. Han lodda modchip feil og fikk ny ps2 med elkjøp. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 jeg kjøpte ny sony 32" ws tv på elkjøp, med forsikring. De sa at den gjalt uansett hva jeg gjorde. (kult tenkte jeg) Spurte om jeg virkelig fikk ny tv dersom jeg "malet tv'en med colten", ja sa de :smile: Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Så hvis jeg kjøper en 50" plasma- TV med forsikring, går ut av butikken, borer hull i den, fyller den med bensin, tenner på og kaster den i en sementblander, så kan jeg gå tilbake inn i butikken og si " Hey, TV`en min blei herpa... Få en ny!" og få det det dekket av forsikringa? Genialt.... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Tviler på at den dekker ALT, men man kommer nok langt med en hvit løgn... Klippet fra http://www.elkjop.no "Vi dekker alle skader som er resultat av hendelige uhell eller uflaks: Hvis en vanner blomsten på TV apparatet og søler vann, en videokassett går i stykker inne i videomaskinen, eller hvis en tung gjen-stand faller ned på CD-spilleren. Alt dette dekkes, og sikrer deg mot uforutsette utgifter! " Lenke til kommentar
silversky Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hvis man har kjøpt en Xbox på Elkjøp, og man har klart å sette inn modde chip'n feil, så får du nok IKKE det på garantien. Men har du kjøpt forsikring, vel, ja kanskje.. Jeg vil ikke si noe helt 100% sikkert, men mulig.. Det er vel lov til å prøve? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 15:32, skrev Nymfo- Olga:Så hvis jeg kjøper en 50" plasma- TV med forsikring, går ut av butikken, borer hull i den, fyller den med bensin, tenner på og kaster den i en sementblander, så kan jeg gå tilbake inn i butikken og si " Hey, TV`en min blei herpa... Få en ny!" og få det det dekket av forsikringa? Genialt.... Ja vis du sier de skjede på en fest Det kan jo skje da :wink: jeg har forsikring på tastaturet mit når jeg går lei så skall jeg kjøre over det med en bil man tro om jeg får et nyt et da av samme type? når det er tre år siden jeg kjøpte det _________________ Just admit you're a freak :wink: [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-11-22 10:45 ] Lenke til kommentar
MeReo Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Var nettopp på elkjøp for å kjøpe Xbox. Som vanlig spør ekspiditøren om jeg vil kjøpe forsikring. Jeg svarer at jeg har tenkt til i "chipe" xbox'en så det er vel å kaste 300kr rett til h......Må si jeg ble en smule overasket når han sier at forsikringen dekker "dette" også. Du må bare huske å ta det på forsikringen når/viss det går galt. Ps! Er det noen som vet om gode seriøse folk som driver med modding av xbox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå