skurken Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Hei, jeg plages med to irriterende problemer for tiden. Det ene er Firefox, hvor jeg ikke kan åpne et bokmerke i en ny fane ved å klikke med scrollehjulet, noe som funker fint på alle andre maskiner jeg har brukt. Jeg har avinstallert, fjernet profilen min og slettet alle registernøklene som hører til Firefox uten at det hjelper. Når jeg har reinstallert er resultatet at det virker så lenge jeg ikke rører innstillingene, endrer jeg på dem og starter nettleseren på nytt er det samme gamle visa igjen. Nummer to er aksentene på tastaturet. Jeg har samme problemet som Idonotlikebroccoli beskriver i denne tråden. Jeg vil helst slippe en formatering bare på grunn av dette, og håper at det finnes enklere løsninger. Takk på forhånd! Endret 14. november 2006 av avocado Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg hadde samme scrollehjul-problem med min Logitech-mus. Men jeg fikk fiksa det når jeg gikk inn på Kontrollpanel -> Mus -> Knapper, dobbeltklikket på scrollehjulet i listen (knapp 3 hos meg) og valgte "Midtre knapp" (stod før på "Universial Scroll" tror jeg). Lenke til kommentar
skurken Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Har ikke Logitechmus, så det hjelper meg ikke mye. Alle de andre midtklikkfunskjonene i Firefox virker forresten som de skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå