maggern78 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har ny leilighet og skal kjøpe "alt". Planen er å ha en flatskjerm hengende på veggen på motsatt side av sofaen. Jeg vil ikke ha noe annet "stasj" på veggen. Så hvordan i huleste skal jeg klare å koble til en DVD-spiller slik at det ser pent ut? Finnes det en trådløs løsning? Fikser jeg dette blir alt perfekt i leiligheten. Tips anyone? mvh Maggern - Endelig selveier :!: Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Skal du ha DVD-spilleren langt unna, eller i en lav benk under TVen? Det er en vanlig løsning, og da er det vanlig å ha et slags firkantrør som kablene går gjennom.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Vogel's har mange gode løsninger, ta en titt. Forhandles av Euronics m.fl. Edit: Det finnes jo flatskjermer med innebygd dvd-spiller (LG, Loewe, diverse billigmerker). Endret 15. november 2006 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
maggern78 Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Takk for svar! Helst ville jeg hatt dvd-spilleren et annet sted på rommet... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hva med å bygge kabelene inn i veggen? Eventuelt bruke en liten kabelgate som du maler i samme farge som veggen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå